Шкільна документація

Психолого - педагогічна характеристика 4-А класу.   

                      
У  класi навчається  23 учнiв, з них: 13 дiвчаток i 10 хлопчикiв. 


Показники успiшностi у класi такi:

У  класi навчається  23 учнiв, з них: 13 дiвчаток i 10 хлопчикiв. 

Показники успiшностi у класi такi:

• учнiв з високим рiвнем навчальних досягнень - 0 ;

• учнiв iз достатнiм рiвнем навчальних досягнень -  12;

• учнiв iз середнiм рiвнем навчальних досягнень – 11;

• учнiв iз початковим рiвнем навчальних досягнень  - 0.

 12 дiтей має достатній навчальний потенцiал i хорошi здiбностi до навчання -52% учнiв класу навчаються iз задоволенням,  11 учнів мають середній  рiвень навчальних досягнень.

Труднощi пiд час вивчення окремих предметiв мають Барабаш Данило, Козуб Олександра.

Дисциплiна на уроках задовiльна. Такi учнi, як: Уланов Дмитро, Барабаш Данило — не завжди виконують домашнi завдання. 

Колектив класу дiяльний, живий, енергiйний. За даними останнього анкетування пiд час вивчення мiкроклiмату колективу, активність учнiв класу виявилась такою: 70 % дiтей проявляють себе надзвичайно активно в життi колективу; 30 % дiтей мають середнiй рiвень активностi.

Загалом стосунки у класi товариськi, толерантнi, приятельськi. Дiти можугь органiзовувати самостiйно справи, пiдтримувати одне одного й допомагати в критичних ситуацiях. Не всi учнi проявляють стриманiсть у стосунках з однокласниками, не всi цiнують фiзичну працю.


Бiльшiсть дiтей у класi з повних сiмей, де обоє батькiв виховують дитину; проте є сiм’ї, де вихованням дитини займається тiльки мати: Бачар В., Кудлай Є., Тисяча В.
Учні класу неодноразово брали та беруть участь в позакласній роботі (виховні заходи, свята, вистави). Деякі з них відвідують спортивні , танцювальні, музичні секції та інші гуртки.

Як і кожен класний колектив, клас має свої звичаї та традиції : спільне проведення свят, вітання іменинників, здійснення екскурсій та подорожей.

Клас доволі згуртований та організований, об'єднаний спільними інтересами, хоча дещо спостерігається поділ на мікрогрупи за статтю та власними уподобаннями. Деякої корекції вимагає учнівське самоврядування.

Більша частина батьківського колективу зацікавлена в організованості класного колективу, у високому рейтингу навчальних досягнень своїх дітей, а тому є активними учасниками навчально-виховного процесу в школі. 



  Склад батьківського комітету


1.   Гордієнко Леся Анатоліївна - голова батьківського комітету;
2.   Онуфрійчук Ганна Сергіївна - секретар батьківського комітету;
3.   Кагітіна Юлія Петрівна - член батьківського комітету;
4.   Кутюгова Алевтина Леонідівна - член батьківського комітету;
5.   Юнаш Олександра Олександрівна - член батьківського комітету.



Схема організації учнівського самоврядування



Прізвище, ім’я
Посада

1.Бабанська Поліна
2.Барабаш Данило
3.Виноградська Вероніка
4.Громак Станіслав
5.Гордієнко Микита
6.Денега Юліана
7.Кудлай Єва
8.Калугіна Ксенія
9.Кагітіна Анастасія
10.Кутюгов Максим
11.Карпуц Дмитро
12. Козуб Олександра
13.Лук’янова Валерія
14.Мякотін Віталій
15.Ніколаєнко Олексій
16.Онуфрійчук Ксенія
17.Тисяча Віолета
18.Шевченко Роман
19. Юнаш Анастасія
20.Приходько Андрій
21.Бачар Вікторія
22.Іванченко Олександра
23.Уланов Дмитро


голова редколегії
член трудового сектора
бібліотекар
член культмасов.сектора
член спортивного сектора
член трудового сектора
член трудового сектора
староста класа
член спортивного сектора
голова трудового сектора
голова санітарного сектора
член трудового сектора
член санітарного сектора
член культмасов.сектора
член трудового сектора
член культмасов.сектора
голова культмасов.сектора
член санітарного сектора
член редколегії
член культмасов. сектора
бібліотекар
член санітарного сектора
член спортивного сектора
член редколегії
квіткар
член трудового сектора





Працюємо з батьками (тематика батьківських зборів, рекомендації, поради)
Батьківська громадськість  – важливий союзник школи у вихованні учнів.
Класний керівник, шкільний психолог і батьки учнів повинні чітко уявляти основні напрямки своєї співпраці:

·       розвиток гуманного виховного середовища класу, яке створює можливості для задоволення потреб дитини у пізнанні, спілкуванні і забезпечує вільне самовираження в різноманітній діяльності;
·       контроль за дотриманням прав і свободи дитини у школі та в сім’ї, виключення будь-якого – морального, фізичного – насилля над дитиною;
·       створення можливостей для розумного і культурно-ціннісного дозвілля дітей;
·       контроль за дотриманням належних умов щодо зміцнення здоров’я дітей, за посиленням здоров’єзберігаючих  заходів у школі;
·       створення і розвиток постійних зв’язків класу із соціальним середовищем.
    Стратегічні напрямки своєї педагогічної турботи класний керівник може реалізувати завдяки згуртуванню батьківського колективу для досягнення загальних виховних цілей. Допоможуть у цьому батьківські збори, проведення яких відбувається у формі неформальних зустрічей, бесід за «круглим столом», спілкування, обміну досвідом. З усіма батьками на зборах достатньо зустрітись двічі на семестр, а проблеми, що виникають в процесі роботи, необхідно вирішувати індивідуально.
      Можна залучати батьків до проведення різних заходів, свят, походів, екскурсій, зустрічей. Доцільною і корисною є також організація вечорів запитань і відповідей, днів відкритих дверей, консультацій для батьків, читацьких конференцій, практичних занять.
      Тематика класних батьківських зборів має бути різноманітною і торкатися усіх важливих питань виховання й навчання дітей з першого по випускний клас.








 

Комментариев нет:

Отправить комментарий