Здоровий спосіб життя



Здоровий спосіб життя
конспект уроку з основ здоров’я


ЗДОРОВИЙ СПОСІБ ЖИТТЯ
Практична робота. Складання правил здорового способу життя
Мета. Розвивати уявлення про здоровий спосіб життя; його складові; показати, що дотримання всіх складових — провідна умова збереження і зміцнення здоров'я.
Обладнання. Малюнки, ілюстрації, де зображені діти, які піклуються про своє здоров'я, таблиця "Моє здоров'я".
Хід уроку
І. Організаційний момент.
ІІ. Повторення вивченого матеріалу.
—  Що найдорожче і найцінніше у житті?
— Які показники здоров'я ви знаєте?
— Які прислів'я знаєте про здоров'я?
— Для чого потрібне здоров'я?
III. Вивчення нового матеріалу.
1.  Створення проблемної ситуації.
—  Ми ознайомилися із поняттям "здоров'я", його основними ознаками. Кожен хотів би бути здоровим. Як, на вашу думку, треба піклуватися про своє здоров'я, як його берегти?
На дошці ромашка "Моє здоров'я". (Діти зривають по одній пелюсточці і коментують прочитане, доповнюють.)
3. Висновок. Кожна людина повинна берегти і зміцнювати своє здоров'я. Іграшку, книжку, одяг можна купити за гроші, але здоров'я — не купиш. Саме тому з раннього дитинства треба дотримуватися здорового способу життя.
Здоровий спосіб життя - це дотримання режиму дня, правил гігієни, правильне харчування, заняття спортом, фізичною працею, загартовування, відмовлення від шкідливих звичок.

а)  Розгляд і аналіз малюнків.
б)  Самостійне опрацювання тексту підручника (с. 14).
в)  Робота за схемою.
г)  Відповіді на запитання.
Фізкультхвилинка.
Всі піднесли руки — раз,
І навшпиньки став весь клас.
Два - присіли, руки вниз,
На сусіда не дивись.
Будем дружно ми вставати,
Щоб ногам роботу дати.
Хто старався присідати —
Може вже відпочивати.
IV. Закріплення вивченого.
1.  Релаксаційна пауза.
Гра "День — ніч".
А зараз ми пограємо з вами гру: "День — ніч". У нас будуть "сови" і "діти". Якщо "сови" літають — отже, "ніч", всі завмирають в тих позах, в яких застав їх виліт "сов". На слово - "день" "діти" прокидаються, а всі "сови" "засипають", завмирають в тій позі, в якій вони були.
Вчитель ділить учнів на дві команди — одна з них "Сови", друга - "Діти".
— Коли я скажу — "день", всі "сови" "заснуть", а "діти" почнуть показувати те, що вони роблять протягом дня: встають, вмиваються, їдять, ідуть в школу і т. д. А якщо я скажу: "Ніч" — прокинуться "сови" і почнуть літати, а "діти" "заснуть" в тій позі, в якій застала моя команда.
3.    Творче завдання "Закінчіть речення".
1.  Свої зуби я____________
2.  Свої руки я____________
3.  їсти я більш за все люблю________
4.  Займатися спортом я____________
5.  Обливатися холодною водою я____________
6.  Купатися я____________
7.  Сплю я найкраще тоді, коли____________
8. Вранці я прокидаюся____________

в)  Підведення підсумків.
V. Підсумок уроку.
— Що таке "здоровий спосіб життя"?
— Які поради щодо здорового способу життя ви виконуєте?
— Які не виконуєте? Чому?
Послухайте поради, як слід піклуватися про себе.
Друже, щоб здоровим бути,
Треба навички здобути,
Про здоров'я піклуватись:
Перш за все — не лінуватись,
І здружитися із спортом,    
Рідко ласувати тортом,
Воду крижану не пити
І ніколи не палити!
Щоб знешкодити мікроби,
Руки мий щоразу чисто,
Не забудь щоденно їсти
Овочі і фрукти різні —
Всі вони тобі корисні.
Вранці й ввечері, мій любий,
Завжди-завжди ти чисть зуби.

Загадки про спорт и здоровый образ жизни

Любого ударишь – Он злится и плачет. А этого стукнешь – От радости скачет! То выше, то ниже, То низом, то вскачь. Кто он, догадался? Резиновый ... (Мяч) Он лежать совсем не хочет. Если бросить, он подскочит. Чуть ударишь, сразу вскачь, Ну, конечно – это ... (Мяч) Силачом я стать решил, К силачу я поспешил: - Расскажите вот о чем, Как вы стали силачом? Улыбнулся он в ответ: - Очень просто. Много лет, Ежедневно, встав с постели, Поднимаю я ... (Гантели) Есть лужайка в нашей школе, А на ней козлы и кони. Кувыркаемся мы тут Ровно сорок пять минут. В школе – кони и лужайка?! Что за чудо, угадай-ка! (Спортзал) Зеленый луг, Сто скамеек вокруг, От ворот до ворот Бойко бегает народ. На воротах этих Рыбацкие сети. (Стадион) Деревянные кони по снегу скачут, А в снег не проваливаются. (Лыжи) На снегу две полосы, Удивились две лисы. Подошла одна поближе: Здесь бежали чьи-то ... (Лыжи) На белом просторе Ддве ровные строчки, А рядом бегут Запятые да точки. (Лыжня) Кто по снегу быстро мчится, Провалиться не боится? (Лыжник) Ног от радости не чуя, С горки страшной вниз лечу я. Стал мне спорт родней и ближе, Кто помог мне, дети? (Лыжи) Он на вид - одна доска, Но зато названьем горд, Он зовется… (Сноуборд) Есть ребята у меня Два серебряных коня. Езжу сразу на обоих Что за кони у меня? (Коньки) Кто на льду меня догонит? Мы бежим вперегонки. А несут меня не кони, А блестящие ... (Коньки) Палка в виде запятой Гонит шайбу пред собой. (Клюшка) Во дворе с утра игра, Разыгралась детвора. Крики: "шайбу!", "мимо!", "бей!" - Там идёт игра - ... (Хоккей) Этот конь не ест овса, Вместо ног – два колеса. Сядь верхом и мчись на нем, Только лучше правь рулем. (Велосипед) Не похож я на коня, Хоть седло есть у меня. Спицы есть. Они, признаться, Для вязанья не годятся. Не будильник, не трамвай, Но звонить умею, знай! (Велосипед) Ранним утром вдоль дороги На траве блестит роса, По дороге едут ноги И бегут два колеса. У загадки есть ответ – Это мой ... (Велосипед) Эстафета нелегка. Жду команду для рывка. (Старт) На квадратиках доски Короли свели полки. Нет для боя у полков Ни патронов, ни штыков. (Шахматы)
 

Комментариев нет:

Отправить комментарий