1. Поддерживайте ребёнка в стремлении стать школьником.
Ваша
заинтересованность в его делах, серьёзное
отношение к его достижениям
помогут первокласснику подтвердить
значимость его нового положения
и деятельности.
2. Обсудите с ребёнком те правила и
нормы, с которыми он встретится
в школе. Объясните их необходимость и
целесообразность.
3. Ваш ребёнок пришел в школу, чтобы
учиться. Когда он учится, у
него может что-то не сразу получаться. Это
естественно. Каждый человек
имеет право на ошибку.
4. Составьте с первоклассником
распорядок дня, следите за его
соблюдением.
5. Не пропускайте трудности, возникшие
у ребёнка на первом этапе
обучения. Если, например, есть
логопедические проблемы, постарайтесь
справиться с ними в первом классе.
6. Поддерживайте в первокласснике его
желание добиться успеха. В
каждой работе обязательно найдите то, за
что его можно похвалить.
Похвала и эмоциональная поддержка
(«Молодец!», «Хорошо!») способны
заметно повысить интеллектуальный уровень
человека.
7. Если вас что-то беспокоит в
поведении ребёнка, его учебных делах,
не стесняйтесь обратиться за консультацией
к учителю или школьному
психологу.
8. С поступлением в школу в жизни
вашего ребёнка появится человек
более авторитетный, чем вы – это учитель.
Уважайте мнение первоклас-
сника о своём педагоге.
9. Учение – это нелёгкий и
ответственный труд. Поступление в школу
существенно меняет жизнь ребёнка, но не
должно лишать его многообра-
зияя, радости, игры. У первоклассника
должно остаться время для игровых
занятий.
Працюємо з
батьками (тематика батьківських зборів,
рекомендації, поради)
Батьківська
громадськість – важливий союзник
школи у вихованні учнів.
Класний керівник, шкільний психолог і батьки учнів повинні чітко уявляти
основні напрямки своєї співпраці:
· розвиток
гуманного виховного середовища класу, яке створює можливості для задоволення
потреб дитини у пізнанні, спілкуванні і забезпечує вільне самовираження в
різноманітній діяльності;
· контроль
за дотриманням прав і свободи дитини у школі та в сім’ї, виключення будь-якого
– морального, фізичного – насилля над дитиною;
· створення
можливостей для розумного і культурно-ціннісного дозвілля дітей;
· контроль
за дотриманням належних умов щодо зміцнення здоров’я дітей, за посиленням здоров’єзберігаючих заходів у школі;
· створення
і розвиток постійних зв’язків класу із соціальним середовищем.
Стратегічні напрямки своєї
педагогічної турботи класний керівник може реалізувати завдяки згуртуванню
батьківського колективу для досягнення загальних виховних цілей. Допоможуть у
цьому батьківські збори, проведення яких відбувається у формі
неформальних зустрічей, бесід за «круглим столом», спілкування, обміну
досвідом. З усіма батьками на зборах достатньо зустрітись двічі на семестр, а проблеми, що виникають в процесі роботи,
необхідно вирішувати індивідуально.
Можна залучати батьків до
проведення різних заходів, свят, походів, екскурсій, зустрічей. Доцільною і
корисною є також організація вечорів запитань і відповідей, днів відкритих
дверей, консультацій для батьків, читацьких конференцій, практичних занять.
Тематика класних батьківських
зборів має бути різноманітною і торкатися усіх важливих питань виховання й
навчання дітей з першого по випускний клас.
Комментариев нет:
Отправить комментарий