Пам'ятки для батьків



            
         Рекомендации для родителей первоклассников

1.    Поддерживайте ребёнка в стремлении стать школьником. Ваша
     заинтересованность в его делах, серьёзное отношение к его достижениям
     помогут первокласснику подтвердить значимость его нового положения
     и деятельности.

         2. Обсудите с ребёнком те правила и нормы, с которыми он встретится
     в школе. Объясните их необходимость и целесообразность.

         3. Ваш ребёнок пришел в школу, чтобы учиться. Когда он учится, у
     него может что-то не сразу получаться. Это естественно. Каждый человек
     имеет право на ошибку.

         4. Составьте с первоклассником распорядок дня, следите за его
     соблюдением.

         5. Не пропускайте трудности, возникшие у ребёнка на первом этапе
     обучения. Если, например, есть логопедические проблемы, постарайтесь
     справиться с ними в первом классе.

         6. Поддерживайте в первокласснике его желание добиться успеха. В
     каждой работе обязательно найдите то, за что его можно похвалить.
     Похвала и эмоциональная поддержка («Молодец!», «Хорошо!») способны
     заметно повысить интеллектуальный уровень человека.

         7. Если вас что-то беспокоит в поведении ребёнка, его учебных делах,
     не стесняйтесь обратиться за консультацией к учителю или школьному
     психологу.

         8. С поступлением в школу в жизни вашего ребёнка появится человек
     более авторитетный, чем вы – это учитель. Уважайте мнение первоклас-
     сника о своём педагоге.

         9. Учение – это нелёгкий и ответственный труд. Поступление в школу
     существенно меняет жизнь ребёнка, но не должно лишать его многообра-
     зияя, радости, игры. У первоклассника должно остаться время для игровых
     занятий.            



             
Працюємо з батьками (тематика батьківських зборів, рекомендації, поради)

Батьківська громадськість  – важливий союзник школи у вихованні учнів.

Класний керівник, шкільний психолог і батьки учнів повинні чітко уявляти основні напрямки своєї співпраці:



·       розвиток гуманного виховного середовища класу, яке створює можливості для задоволення потреб дитини у пізнанні, спілкуванні і забезпечує вільне самовираження в різноманітній діяльності;

·       контроль за дотриманням прав і свободи дитини у школі та в сім’ї, виключення будь-якого – морального, фізичного – насилля над дитиною;

·       створення можливостей для розумного і культурно-ціннісного дозвілля дітей;

·       контроль за дотриманням належних умов щодо зміцнення здоров’я дітей, за посиленням здоров’єзберігаючих  заходів у школі;

·       створення і розвиток постійних зв’язків класу із соціальним середовищем.

    Стратегічні напрямки своєї педагогічної турботи класний керівник може реалізувати завдяки згуртуванню батьківського колективу для досягнення загальних виховних цілей. Допоможуть у цьому батьківські збори, проведення яких відбувається у формі неформальних зустрічей, бесід за «круглим столом», спілкування, обміну досвідом. З усіма батьками на зборах достатньо зустрітись двічі на семестр, а проблеми, що виникають в процесі роботи, необхідно вирішувати індивідуально.

      Можна залучати батьків до проведення різних заходів, свят, походів, екскурсій, зустрічей. Доцільною і корисною є також організація вечорів запитань і відповідей, днів відкритих дверей, консультацій для батьків, читацьких конференцій, практичних занять.

      Тематика класних батьківських зборів має бути різноманітною і торкатися усіх важливих питань виховання й навчання дітей з першого по випускний клас.



                      Орієнтовнітеми проведення класних батьківських 

                                                                  Советы психолога

                                             Беседы с родителями будущих первоклассников.



     

Комментариев нет:

Отправить комментарий