Досвід роботи

Досвід роботі



Портфоліо
вчителя початкових класів
Запорізької загальноосвітньої школи
I-III ступенів № 78
Запорізької міської ради
Запорізької області
Русінової Світлани Вікторівни
 
ПЕДАГОГІЧНИЙ СТАЖ
РОБОТИ У ЗЗШ № 78 29 років (1986-2016)

КВАЛІФІКАЦІЙНА КАТЕГОРІЯ
“СПЕЦІАЛІСТ
ВИЩОЇ КАТЕГОРІЇ”
 
Працюючи вчителем початкових класів ,переконалася,що навчання і виховування потрібно організовувати так ,щоб дитина отримувала задоволення від своєї праці,зростала з дня в день.Я поставила перед собою завдання не загубити жодної дитини,дати можливість розкрити те  найкраще, що закладене в ній природою,сім'єю.
   Надаю можливість кожному з моїх учнів розвивати власний інтелект,активізуючи процеси пізнання навколишнього світу.У дитячому колективі створюю атмосферу взаємодопомоги,радості,любові та добра.Допомагаю батькам створювати соціальну адаптацію дитини,головним чинником якої є навчання та виховання.
  Вважаю,що дітей спочатку потрібно любити,а вже тоді  виховувати та навчати.
Мої цінності і ідеали:
 осягнути смисл життя не так просто – це постійний пошук, це злети і падіння, це не дар, це важка праця . Головне у житті бути в мирі з собою, з оточуючими. Це ж так просто – достатньо лише сприймати все у любові, відкриваючи своє серце людям, творячи добро і милосердя! Любити життя, любити ближнього, любити свою професію і ніколи не забувати, що ти ЛЮДИНА!
Діти – творіння Божі. Найважливіше, щоб діти сприйняли,те що їм вкладають у душу, а не відкинули. Це можливо тільки перебуваючи в добрі і любові. 
 Мої професійні плани:
 іти в ногу з часом, узагальнювати досвід найкращих педагогічних ідей, збирати оригінальні вчительські знахідки, професійні секрети, практичні приклади колег і пробовувати їх на власному досвіді; вчитися постійно, щоб не відчути себе викинутим за борт сучасного життя, шукати нові підходи до навчання і виховання, використовуючи у своїй практиці новітні досягнення науки, психології, техніки, медицини, спрямовуючи свою працю у русло постійного творчого пошуку.  

Проблемна тема: “Формування компетентності самоосвіти та саморозвитку засобами інноваційних технологій навчання”

Актуальність досвіду
Досвід показує, що самоосвіта та саморозвиток вимагає безпосереднього поєднання самостійної думки учнів із самостійним виконанням ними певних розумових чи практичних дій. Недостатній рівень знань учні компенсують, підключаючись до процесу оволодіння новим ступенем розумових та практичних дій, а саме – самоосвіти.
Самоосвітня діяльність молодших школярів починається тоді, коли учень на основі знань і вмінь, вже одержаних у процесі навчання, виявляє недостатній їх рівень. І в самостійній роботі прагне знайти додаткове джерело освіти, взяти звідти необхідні знання, які компенсують ті прогалини, що з’явилися у процесі шкільного навчання. Адже самоосвіта школяра – це розвивальне навчання, покликане навчити їх організовувати і спрямовувати свою пізнавальну діяльність, тобто формувати самостійність як рису особистості. Таким чином, самостійна робота учнів – це така робота, яка виконується без втручання вчителя, але за його завданнями; при цьому учні прагнуть досягнути поставленої мети у завданні; проявити свої зусилля. 

Методична робота



Керівник шкільного методичного обєднання (2002 – 2012,  2015-2016 рр.) ;

Робота в творчій групі «Розробка інформаційно - методичних матеріалів щодо впровадження нового Держстандарту»;

Виступи на педагогічних радах: « Реалізація компетентнісного підходу до перевірки усних видів мовленнєвої діяльності»; «Активізація пізнавальної діяльності учнів початкових класів»;
« Реалізація компетентнісного підходу шляхом впровадження продуктивних методів та технологій навчання»;
« Формування компетентності самоосвіти та саморозвитку засобами інноваційних технологій навчання».

 Я- класний керівник

 Стаж роботи класного керівника – 29 років

 
У своїй роботі використовую різні виховні технології, надаю перевагу:
  • Колективній творчій діяльності
  • Організації спільного дозвілля
  • Технології педагогічної підтримки
  • Інтерактивним технологіям
  • Тренінгам
  • Проектній технології

 

 

Комментариев нет:

Отправить комментарий