ВИМОГИ ДО РОЛІ ТА ПОВЕДІНКИ ВЧИТЕЛЯ

1.    «Навколишнє середовище важливіше за самого вчителя». Учитель – каталізатор процесу або помічник.

2.    Врахувати індивідуальні особливості дитини, темп її роботи.

3.    Аналізувати свій досвід, що саме в його методиці виховання ефективно, спостерігати за дітьми, їх поведінкою. Наближатися або віддалятися, говорити або мовчати відповідно до вимог і нагоди.

4.    Свобода роботи і порядок мають вплив на рівновагу душевного стану дитини. Учитель повинен підтримувати дисципліну в колективі, але не авторитарній формі.

5.    Спілкуючись с дітьми, говорити про їхню поведінку, робити наголос на підтвердженнях, а не на запереченнях.

6.    Знати, що багато вчинків дітей не є виявом злої волі. Їх причина – в непереборному прагненні дітей діяти, досліджувати, вступати у взаємодію з іншими. Дисципліна існує для організації рухової активності, формування міжособистісних стосунків.

7.    Розумітися на вікових психологічних  особливостях учнів.

8.    Добре знати навчальний матеріал і володіти педагогічною технікою.

9.    Ставитися до дитини позитивно, без тиску. Педагог повинен відчувати до дитини приязнь, не пов’язану із власним задоволенням.

10. Ставитися до дитини як до незалежної людини, дозволяти їй мати особисті почуття і думки. Виявляти емфатичне розуміння дитини, безоцінкове ставлення.


11. Бути терпимим, емоційно врівноваженим, фрустраційно толерантним.  

Комментариев нет:

Отправить комментарий