Вересень

1.     Загальношкільні та класні заходи

День знань. Свято Першого дзвінка. Урочиста лінійка. Пер­ший урок «Україна – єдина країна».
Всеукраїнська акція «Лист пораненому».
Всеукраїнський місячник «Життю-так! Смерті дітей-ні!».
Місячник до 24 річниці незалежності України.
Акція Всеукраїнська освітня компанія «Голуб миру», гасло «Право народів на мир», пропоганди миру, толерантність.
Конкурс малюнка « Мир і спокій в Україні».
Проведення уроків мужності, цикл уроків.
Міжнародний день грамотності. Диктант «Рідна мова калинова».
Акція по озелененню класу, школи та її подвір’я «Перетво­римо школу у квітучий сад!»
Тиждень «Наша школа - прекрасна планета»
·        участь у загальношкільній толоці (прибирання, висаджу­вання квітів, дерев; розбивка парку, саду);
·        участь у зборі насіння квітів;
·        Свято врожаю;
·        інше.
Міжнародний день миру.
Конкурс малюнків на асфальті «Ми за мир!»
Загальношкільна толока «Шкільне подвір’я».
Тиждень милосердя в школі.
Всеукраїнський день бібліотеки. Культпохід класу у бібліотеку. Початок акції «Живи, книго!» Початок збору книг для шкільної/класної бібліотеки — акція «Подаруй книгу рідній школі!»
Інформаційна година.
Віри, Надії, Любові та їх матері Софії.
Свято тих, хто народився у вересні — День іменинника.


2. Заходи по організації навчально-виховної діяльності классу
2.1. Заходи по організації навчальної діяльності класу

Участь у заходах школи з нагоди початку навчального року. Перший урок.
Бесіда «Навчання - твоя головна праця для блага Батьків­щини».
Бесіда «Як берегти книгу».
Перевірка наявності в учнів основних необхідних посібни­ків. Аналіз наявності посібників у дітей-сиріт та дітей із малозабезпечених родин.
Залучення учнів до груп продовженого дня (ГПД). Складання розкладу уроків та узгодження його із вчителя­ми, які викладають у класі (вчитель іноземної мови, вчителі фізкультури, інформатики). Затвердження розкладу уроків.
Підготовка класу до контрольних зрізів знань з навчальних предметів за програмами минулого навчального року (з метою виявлення прогалин у знаннях навчального матеріалу за 3-й клас).
Розробка тематичного плану та підбір дидактичного матері­алу до уроків.
Проведення уроку етики.
Оформлення особових справ учнів.
«Мала педрада» класу - обговорення питання «Особливос­ті характеру учнів класу, їх потенційні можливості в оволо­дінні навчальними програмами з різних предметів» - спроба психолого-педагогічного прогнозування успішності учнів та рівня оволодіння ними навчальним матеріалом.
Перевірка щоденників учнів.
Організація та проведення рейду - перевірки стану шкільних підручників, зошитів.
Аналіз навчання учнів класу за перші два тижні.
Розробка планів, підбір матеріалів для здійснення орієнто­ваного навчання окремих учнів.
Відвідування занять на ГПД, спостереження за роботою учнів; за рівнем їхньої самостійності під час приготування домашніх завдань.

2. 2. Організація та проведення виховної роботи

Складання плану виховної роботи з класом, корекція та узгодження його з батьками та адміністрацією школи. Визначення (обрання) класного активу.
Організація чергування в класі. Бесіда про права та обов’язки чергових.
Ознайомлення учнів із внутрішнім розпорядком школи, правилами для учнів.
Практична робота-тренінг «Укладаємо шкільний рюкзак на завтра».
Спостереження за поведінкою учнів; корекція їхніх дій та вчинків.
Бесіда про бережливе ставлення до хліба.
Спільна робота з класом по складанню Пам’ятки для бать­ків.
Бесіда «Ти - член великої шкільної родини» (про взаємо­повагу до учнів інших класів, бережливе ставлення до шкі­льного майна, про повагу та вдячність технічним працівни­кам школи за їхню працю).
Спостереження за учнями, корекція їхньої поведінки. Бесіда-тренінг «Як ти ставишся до своїх друзів». Практикум «Малюємо коло друзів». Удома продумати і намалювати самостійно схему «Моє коло друзів».
Бесіда про культуру взаємин людей в одному колективі (класі).
Підготовка класу до свята «Живи, книго!»
Участь класу у Святі врожаю. Конкурс знавців загадок про рослини, про овочі та фру кти.
Участь класу у шкільному конкурсі малюнку на асфальті «Ми за мир!»
Підготовка до Міжнародного дня вчителя. Розповідь «Чому і як я стала вчителем» або «Чи може країна обійтися без вчителів».
Бесіда «Вчимося вітати із Днем народження». Наголосити: важливий не подарунок і його вартість, а важлива увага.


3. Заходи по фізичному загартуванню учнів, охороні здоров’я, життя дитини та по запобіганню нещасних випадків серед учнів. Проведення санітарно-гігієнічної освіти серед дітей
3.1. Заходи по фізичному загартуванню учнів
Визначити рівень фізичної підготовки учнів (разом із вчи­телем фізкультури).
Бесіда «Можливості людського організму та як правильно загартовуватися».
Гра-конкурс на кращу вправу ранкової зарядки. Відбір кра­щих фізичних вправ.
Складання комплексу із 5-6 вправ та їх розучування з уч­нями класу.
Ігри, спортивні конкурси на подвір’ї школи.
Конкурс організаторів рухливих ігор «Роби, як я, роби кра­ще від мене».
Ігри, спортивні конкурси на подвір’ї школи «Осінні перего­ни».
Відбір хлопчиків класу та їх підготовка до гри «Сильні, сміливі, спритні».
День олімпійського бігу. Участь класу у загальношкільному забігу.
Підготовка команди хлопців до гри «Сильні, сміливі, спри­тні».
Змагання, ігри, розваги на подвір’ї школи.
Міні-змагання «Найсильніший в класі», «Найспритніша в класі».
Бесіда-порада «Правила обливання водою, обтирання воло­гим рушником».

3.2. Заходи по охороні життя і здоров’я дітей та по запобіганню нещас­них випадків серед учнів

Бесіда «Правила безпечної поведінки учня в школі». Вивчення правил дорожнього руху (ПДР).
Проаналізувати відповідність висоти парти зросту учнів. Постійна увага поставі учнів та корекція культури здорової постави.
Організація харчування дітей. Бесіда про важливість своє­часного харчування та про вживання якісних продуктів. Запропонувати дітям разом з батьками скластк-маршрутний лист «Дорога з дому до школи і зі школи додому».
Участь класу у медогляді.
Заповнення карт фізіологічного розвитку учнів на початок навчального року разом із лікарем, медсестрою школи. При наявності новоприбулих звернути особливу увагу на їхній фізичний стан здоров’я, познайомитися з медичними доку­ментами, провести бесіду з ними та їхніми батьками, зібра­ти інформацію про захворювання, які перенесла дитина.
Повторення з учнями ПДР, правил поводження із газовими та електроприладами, правил «Сам удома» та інших правил безпеки життєдіяльності учнів.
Аналіз маршрутних листів учнів «Дорога до школи та доро­га зі школи додому». При необхідності створити дитячі групи (команди дітей), призначити командирів із числа тих дітей, що живуть поруч, з метою їхнього безпечного пере­сування від дому до школи.
Заняття в системі ЦО (за планом школи), тренувальні занят­тя, ознайомлення учнів із планом евакуації класу на випа­док тривоги.
Аналіз стану здоров’я учнів (після медогляду): ознайомлен­ня з його результатами вчителів, які працюють в класі з метою недопускання навчального та психологічного наван­таження хворих дітей.
Спостереження за учнями, які мають хронічні захворюван­ня, бесіда про них із лікарем, медсестрою, вчителем фізку­льтури, вихователем ГПД.
Бесіда з учнями про безпеку поведінки під час перебування їх на березі водойми.
Бесіда-тренінг «Як користуватися гострими та ріжучими інструментами та предметами».
Бесіда з циклу безпеки життєдіяльності «Сам удома».

3.3. Проведення санітарно-гігієнічної освіти серед учнів

Бесіда «Складаємо режим дня».
Бесіда з учнями про культуру поведінки у шкільній їдальні. Участь класу у написанні загальношкільного диктанту з безпеки життя та охорони здоров’я (за планом та текстами навчальної частини).
Обрання членів санітарної дружини класу. Бесіда про їх права та обов’язки.
Постійно нагадувати учням про дотримання особистої гігіє­ни.
Обговорення з класом питання озеленення приміщень. Роз­повідь про користь рослин для людини.
Участь класу в огляді на педикульоз.
Бесіда про культуру харчування в школі та вдома.
Бесіда «Як доглядати за волоссям. Засоби та гребінці для догляду за волоссям».
Участь класу у санації зубів. Бесіда стоматолога «Для чого і як слід чистити зуби».
Нагадувати черговим провітрювати клас, слідкувати за вологим протиранням дошки, чистотою та вологістю губки для дошки, чистотою підвіконь та вчасним підливанням квітів.

                           4. Індивідуальна робота з учнями
                           4.1. Індивідуальна робота з учнями по розвитку їх творчих здібностей та     навчального потенціалу

Спостереження за учнями, вивчення їх інтересів до навчан­ня; визначення напрямків роботи із ними щодо розвиткуїхніх здібностей та інтересів до конкретних предметів та видів діяльності; рекомендація дітям щодо занять у певних гуртках, творчих об’єднаннях.
Робота психолога щодо вивчення рівня обдарованості учнів, групи учнів.
Залучення окремих дітей до занять у гуртках, об’єднаннях (згідно їхніх інтересів).
Бесіди з учнями про участь у роботі гуртків, про заняття улюбленою справою.
Підготовка групи учнів до Свята рідної мови.
Робота з окремими групами учнів щодо підготовки різнома­нітних виховних заходів.

4.2. Індивідуальна робота з членами активу классу

Індивідуальні бесіди з учнями; визначення кандидатур чле­нів активу класу.
Індивідуальні бесіди, розподіл громадських доручень.
Бесіда зі старостою класу про його права та обов’язки.
Спостереження за виконанням учнями громадських дору­чень. Надання їм відповідної допомоги.
Індивідуальна бесіда - поради фізоргу класу щодо органі­зації спортивних свят, змагань і конкурсів серед учнів на перерві.
Робота з групою активу таблиці оцінок за стан підручників учнів на початок навчального року.
Індивідуальні бесіди з учнями про виконання ними своїх громадських доручень.


4.3. Інша індивідуальна робота

 Організація навчання хворої дитини вдома (Козуб Олександри).
Організація харчування дітей.
Налагодження чергування в класі та бесіди з черговими про їхні права та обов’язки.
Складання різних списків та відомостей про учнів різних соціальних категорій для подання у навчальну частину.
Індивідуальні бесіди з окремими учнями - заочне прохо­дження їхнього маршруту зі школи додому з метою попере­дження дитячого травматизму.
 Індивідуальні бесіди з окремими учнями про їхню поведін­ку та навчання.
Спостереження за рівнем спілкування учнів класу. Взаєми­ни активу класу з учнями. Формування позитивних, рівних стосунків у дитячому колективі.
Індивідуальні бесіди з учнями про бережливе ставлення до підручників та шкільного майна.
Індивідуальні бесіди з учнями за підсумками їхнього на­вчання за перші два тижні.
Індивідуальні бесіди з учнями за аналізом схем «Коло дру­зів». Корекція думок учнів, їхньої поведінки.
Індивідуальні бесіди-поради учням за результатами прохо­дження медогляду.
Індивідуальні бесіди з учнями про догляд за волоссям (за результатами огляду на педикульоз).

5. Робота з батьками
5.1. Робота по педагогізації батьків

Індивідуальні бесіди з батьками: виявлення питань та про­блем, які у них виникають у вихованні дитини (можливе анкетування);
аналіз результатів;
визначення проблематики психолого-педагогічного се­мінару для батьків.
Залучити батьків класу до участі у роботі психолого- педагогічного семінару, університету батьківських знань. Організувати роботу педагогічного консультпункту для батьків; залучати до його роботи адміністрацію школи, лікаря, психолога, інших потрібних спеціалістів.
Ознайомити батьків із основними документами МОН Укра­їни, постановами уряду, рішеннями місцевих органів щодо організації навчально-виховного процесу.
Ознайомити батьків із інструкцією МОН України про поря­док оплати за користування підручниками.
Практикум для батьків щодо організації дитячого дозвілля вдома. Обмін досвідом.
Організація зустрічі батьків із представником адміністрації школи. Відповідь на запитання батьків.
. Поради батькам за ре­зультатом медогляду. Індивідуальні бесіди-поради батькам за результатами огля­ду дітей на педикульоз.

5.2. Робота по організації батьківського активу та по визначенню кандидатур членів батьківських комітетів класу та школи

Зустріч з батьками. Виявлення рівня зацікавленості батьків справами школи.
Попереднє визначення кандидатів на входження до складу батьківських комітетів класу та школи.
Залучити батьківський актив класу до участі у Дні знань, Святі Першого дзвінка.
Участь батьківського активу класу у загальношкільній ба­тьківській конференції.
Затвердження кандидатур батьків на роботу у батьківсько­му комітеті класу та школи.
Засідання батьківського комітету класу. Розгляд актуальних питань організації життя класу.
Аналіз виховної роботи класу з батьківським активом. Ко­рекція плану роботи.
Анкетування батьків класу з метою виявлення можливостей батьків у наданні ними матеріальної допомоги школі; їхньої допомоги в організації навчально-виховного процесу.

5.3. Робота з батьками по організації їхньої допомоги в навчально - виховному процесі

Запросити батьків класу допомогти випустити газету «Україна- єдина країна!» (до Дня знань), написати листи солдатам у рамках Всеукраїнської акції «Лист пораненому».
Висловити подяку батькам, які брали участь у підготовці класного приміщення до нового навчального року.
3 допомогою батьків оформити класний куточок.
Залучити батьків до участі в проведенні уроків мужності.
Залучити батьків до участі у загальношкільній толоці. Подякувати усім батькам, які брали участь у громадському житті класу, в організації навчально-виховного процесу.


5.4. Проведення батьківських зборів та засідань батьківського комітету

Визначення тематики батьківських зборів на семестр, рік. Збір активу класу для визначення актуальних питань для розгляду батьківського комітету. Попереднє визначення кандидатур з числа батьків на членство у батьківських комі­тетах класу та школи.
Підготовка та проведення батьківських зборів, круглого столу «Виховання дитини 7-8-ми років у сім’ї: завдання, проблеми, успіхи».
Засідання батьківського комітету класу.
Розгляд актуальних проблем з організації діяльності клас­ного колективу.

5.5. Індивідуальна робота з батьками

Зустрічі з батьками. Нагадати їм про постійний контроль за дотриманням учнями:
·        правил дорожнього руху (ПДР);
·        правил безпечної поведінки дітей в школі та вдома;
·        дотримання учнями режиму дня;
·        дотримання учнями та батьками єдиних вимог до учнів;
·        ознайомлення батьків із навчальними планами та про­грамами, нововведеними предметами.
Анкетування батьків (збір інформації) про сім’ю учнів (для заповнення класного журналу).
Індивідуальні бесіди-поради батькам щодо забезпечення ними контролю та надання допомоги дитині у проходженні нею програми з окремих предметів з особистісно- орієнтовного навчання.
Індивідуальні бесіди з батьками з підготовки вітання їхніх дітей із Днем народження.
Індивідуальні бесіди з батьками за підсумками навчання їхніх дітей у вересні.
Привітання із Днем ангела мам, які носять імена Віра, На­дія, Любов, Софія.

Комментариев нет:

Отправить комментарий