І. Загальношкільні та класні заходи
Свято зустрічі весни (за окремим планом).
Конкурси, виставки тощо.
Міжнародний день боротьби з наркоманією. Всесвітній день ЦО.
Шевченківський тиждень в школі (за окремим планом). Конкурс виконавців віршів Т. Г. Шевченка та поетів про Т. Г. Шевченка «У вінок Кобзареві».
Міжнародний жіночий день.
Міжнародний день боротьби за права жінок і міжнародний мир.
День народження Т. Г. Шевченка (1814-1861), українського поета, художника, мислителя.
День пам’яті Т. Г. Шевченка
Тиждень дитячої та юнацької книги (за планом бібліотеки).
День створення Тернопільського ставу (1549 р.)
Свято школи. Зустріч із випускниками (за планом ижоли).
День народження Івана Мазепи (1632-1709).
Всеукраїнський тиждень мистецтв у школах.
Всесвітній день поезії.
Всесвітній день водних ресурсів. День води.
Всеукраїнський день працівників культури та аматорів народного мистецтва.
День зустрічі птахів.
Всеукраїнський день боротьби із туберкульозом.
День Служби безпеки України (СБУ).
День Внутрішніх військ Міністерства внутрішніх справ України.
Свято «Вітаємо тих, хто народився у березні». Інформаційна година.
Міжнародний день театру.
Весняні канікули.
II. Заходи щодо організації навчально-виховної діяльності класу
II. 1. Заходи щодо організації навчальної діяльності класу
Аналіз успішності учнів у лютому. Підготовка індивідуальних завдань, рекомендацій щодо повторення навчального матеріалу.
Бесіда «Навчання — головний обов’язок учня».
Підібрати текст диктанту «Обережно, дорога!».
Оголосити конкурс творів-мініатюр «Моя мама» (До Дня матері).
Аналіз роботи з обдарованими дітьми класу; підготовка інформації про роботу.
Попередити про підготовку до перевірки зошитів адміністрацією школи.
Попередити про підготовку до підсумкових контрольних робіт. Повторення навчального матеріалу.
Бесіди, поради, як готуватися до тематичного опитування, підсумкових контрольних робіт.
Відвідування занять ГПД. Спостереження за самостійністю виконання учнями домашніх завдань.
Конкурс, виставка кращих учнівських зошитів. Проаналізувати стан ведення усіх зошитів. Бесіди з учнями. Оголосити конкурс творів-мініатюр «Моя родина» до Дня родини.
Виставити оцінки у щоденники за підсумкові контрольні роботи.
Підготовка класної документації для роботи у IV чверті. Підведення підсумків навчальних досягнень учнів.
Перевірка щоденників (щотижня).
Заповнення карт спостережень.
Оголосити учням подяки, зауваження за результатами перевірки зошитів адміністрацією школи.
II. 2. Організація та проведення виховної роботи в класі
Рейд-перевірка стану підручників.
Оголосити конкурс малюнків «Зустрічаймо весну!».
Класний конкурс на кращого виконавця віршів «У віночок Кобзареві». . ,
Повторити з учнями правила поведінки в школі.
Підготовка до Дня зустрічі птахів, Дня водних ресурсів. Розробити завдання, оголосити їх учням.
Дати завдання зібрати прикмети та прислів’я про березень. Проаналізувати виконання плану виховної роботи в лютому. Бесіда-настанова «Кого і як вітають 8-го Березня?».
ГКК «У віночок Кобзареві». Конкурс на краще виконання віршів Т. Г. Шевченка та віршів про нього.
Привітання працівниць школи з Міжнародним жіночим днем — 8 Березня.
Дібрати цікавий матеріал про воду. Разом із бібліотекарем оформити виставку книг, матеріалів про воду.
Підготовка класу до Свята школи (за планом і завданням школи).
Ознайомити учнів із зібраними матеріалами про березень. Визначення кращих.
ГКК — економічна година «Скільки коштує твоє навчання батькам?».
День злагоди в класі.
«Ланцюжок» висловлювань «Що означає бути добрим, увічливим, уважним?».
ГКК-тренінг по складанню «дерева роду». Дати завдання: удома разом із батьками домалювати «дерево» — «гілочки», «коріння» (з інформації батьків) (підготовка до Дня родини). День водних ресурсів, день води. Конкурс усезнайок «Без води а ні туди, а ні сюди!».
Залучити учнів до участі у заходах до Дня води шкільної (сільської) бібліотек (22.03).
День зустрічі птахів. Участь у конкурсі пташиних масок, розвішуванні шпаківень та годівниць, конкурсі малюнків, конкурсі знавців птахів тощо (23.03).
Оголосити про участь класу у Дні гумору (1.04).
Дати завдання готуватися до Дня космонавтики. Прослідкувати, щоб діти взяли в бібліотеці книгу на канікули. Проаналізувати рівень взаємодії та допомоги батьків класу у вирішенні завдань навчально-виховного процесу.
Весняні канікули.
IIІ. Заходи щодо фізичного загартування, охорони життя і здоров’я та запобігання нещасним випадкам серед учнів
IIІ. 1. Заходи щодо фізичного загартування
Вивчення нового комплексу вправ ранкової зарядки.
Ігри, змагання на свіжому повітрі під час перерви. Консультація лікаря для батьків «Як загартовувати організм у весняний період?».
Гра «Ми — майбутні захисники Вітчизни».
Ігри, змагання, конкурси.
Участь команди класу у шкільній грі «Сильні, сміливі, спритні». Розучування рухливих (весняно-літніх) ігор. Конкурс на проведення кращої рухливої гри «У колі друзів». Участь класу у загальношкільній толоці.
Попередити учнів про перехід на літній час.
Поради про внесення коректив у режим дня.
III. 2. Заходи щодо охорони здоров’я та щодо запобігання нещасним випадкам серед учнів
Участь у заходах штабу ЦО з нагоди Всесвітнього дня ЦО (1.03).
Бесіда-нагадування про дотримання режиму дня. Проаналізувати причини захворювання учнів у лютому. Консультації для дітей, схильних до захворювань.
Огляд учнів на педикульоз.
Нагадати учням про дотримання норм особистої гігієни. Попередити про небезпеку (заборонити) перебування (ігор) на замерзлих водоймах, на березі річок та ставків.
Бесіда «Чому слід носити одяг та взуття відповідного розміру?». Бесіда (поради) «Як запобігти захворюванням на простудні та інфекційні хвороби?».
Нагадати учням про економне витрачання води та електроенергії в школі та вдома.
Бесіда «Що слід робити при одержанні травми?».
Написання диктанту (в класі) «Обережно, дорога!». Попередити (нагадати) учням про небезпеку ігор з невідомими предметами. Заборонити піднімати знайдені іграшки, різні предмети у зв’язку із небезпекою інфікування. Контроль за харчуванням учнів у школі. Індивідуальні бесіди з учнями про дотримання режиму харчування (із залученням батьківського комітету).
Участь у загальношкільному диктанті «Обережно на дорозі!». Аналіз пропущених уроків учнями у березні.
Участь у конкурсі-запіку з ПДР.
Бесіда-попередження про дотримання учнями ПДР правил безпечної поведінки на канікулах. Запис проведених бесід у класному журналі.
IV. Індивідуальна робота
IV. 1. Індивідуальна робота з учнями «групи ризику» та з учнями, в яких проявляються ознаки зниження інтересу до навчання
Індивідуальні бесіди — корекція поведінки окремих учнів по відношенню до однокласників.
Залучити учнів, у яких спостерігаються прояви неадекватної поведінки (які перебувають на обліку у психолога) до занять з корекції поведінки та взаємин із оточуючими. Спостереження, індивідуальні бесіди, корекція поведінки окремих учнів стосовно однокласників.
Індивідуальні- бесіди з учнями, які спізнюються на перший урок, порушують шкільний режим.
Відвідування учнів, які порушують дисципліну, мають зниження навчальних досягнень. Вивчення причин погіршення успіхів учнів. Індивідуальні бесіди-поради учням та батькам (при відвідуванні сімей з проявами асоціальної поведінки, бажано залучення членів батьківського комітету). Відвідування занять ГПД з метою спостереження за роботою учнів, які мають низький рівень навчальних досягнень; надання їм допомоги.
Спостереження за рівнем спілкування учнів у класі (зазначаються прізвища учнів). Індивідуальні бесіди з цими дітьми та їхніми батьками. Спільно з психологом провести дослідження на виявлення рівня сприйняття соціального статусу цих дітей та розвитку інтелекту відповідно до віку. Проведення індивідуальних бесід, відповідних вправ на вирівнювання понять власної значущості з дітьми, в яких розвивається відчуття меншовартості.
Заповнення карт спостережень.
IV.2. Індивідуальна робота з учнями щодо розвитку їх творчих здібностей та навчального потенціалу
Робота з обдарованими дітьми. Аналіз занять у гуртках, читання художньої літератури.
Підготовка групи учнів до проведення усного журналу «Березень весну веде».
Робота з групою учнів стосовно випуску газети «Кобзареве слово», виставки малюнків до віршів Т. Г. Шевченка, виставки книг «Кобзар у моєму домі».
Допомогти переможцям класного конкурсу читців віршів «У вінок Кобзареві» підготуватися до участі у шкільному конкурсі.
Індивідуальні бесіди з учнями за результатами навчання у лютому.
Відзначити переможців туру конкурсу «Живи, книго!». Підготувати з групою учнів газету-блискавку, листівки, монтаж привітання зі святом 8 Березня жінкам школи (для техпрацівниць, медперсоналу, працівниць їдальні). Індивідуальна робота з учнями по підготовці до Шевченківських днів.
Бесіда-заборона носити до школи сторонні речі.
Індивідуальні бесіди, нагадування користуватися пам’яткою «Учись учитися» та іншими.
Створити групу учнів, відповідальних за підготовку та проведення Свята зустрічі птахів; кожному визначити конкретне завдання.
Визначити учасників спортивних змагань.
Бесіди з учнями, виявлення їхнього інтересу та рівня знань про воду. Проведення у класі Дня всезнайок до Дня води. Індивідуальні бесіди з учнями з метою вивчення рейтингу дітей серед однокласників. Порівняння з попередніми даними, підготовка до визначення кандидата класного конкурсу «Людина року» та інших номінацій1.
Робота з активом класу з виготовлення дипломів та медалей для переможців.
Залучити групу учнів до складання плану та сценарію Дня іграшки та підготовки ігор у класі.
Індивідуальні бесіди з учнями про вимоги щодо ведення ними зошитів.
Індивідуальні бесіди з учнями та рекомендації, що читати і чим займатися на канікулах.
Бесіди-поради учням з правил безпеки поведінки на канікулах та складання інформації / списку про місце перебування дітей на канікулах.
Оголосити подяку учням, які брали участь у підготовці та проведенні виховних заходів у класі.
IV. 3. Індивідуальна робота з членами активу класу
Спостереження за поведінкою членів активу класу, за рівнем їхнього спілкування з однокласниками.
Бесіда зі старостою класу:
аналіз роботи класу за попередній період;
міркування старости щодо роботи у березні, корекція його поведінки.
Розподілення відповідальних членів активу класу за проведення заходів у березні.
Індивідуальні бесіди — корекція поведінки та взаємин з однокласниками окремих активістів.
Спостереження за членами активу класу; індивідуальні бесіди, виявлення рейтингу учнів класу.
Доручити членам активу класу провести аналіз участі однокласників у підготовці та проведенні масових заходів, у виконанні громадських доручень учнями класу, скласти список учнів для оголошення їм подяки за участь у громадських справах.
V. Робота з батьками
V. 1. Робота з педагогізації батьків
Участь батьків класу в роботі психолого-педагогічного семінару «Помітити, запобігти, урятувати!». Виступи психотерапевта, нарколога, дільничного інспектора з проблем запобігання наркоманії, втягування учнів у злочинні угрупу- вання, залучення їх до жебрацтва.
Індивідуальні зустрічі, консультації для батьків фахівців: педагогів, медичних працівників, юристів.
Залучення батьків, які мають труднощі у сімейному вихованні до участі в роботі консультпункту для батьків. Залучення молодих батьків до участі в роботі школи для молодих батьків.
V. 2. Організація допомоги батьків у проведенні виховної роботи та контролю за навчанням і поведінкою їхніх дітей
Запропонувати батькам дати для виставки в класі домашній «Кобзар». Виставка «Кобзарів».
Привітати мам і бабусь класу зі святом 8-го Березня Індивідуальні бесіди з батьками за підсумками навчання дитини в лютому.
Індивідуальні бесіди з батьками про необхідність забезпечення учнів спортивною формою та спеціальним одягом для уроків праці.
Індивідуальні завдання для батьків і дітей, рекомендації щодо підготовки до підсумкових контрольних робіт та повторення пройденого матеріалу.
Індивідуальні бесіди з батьками щодо виконання учнями вимог статуту школи, правил для учнів; про роботу сім’ї по формуванню навичок етичної поведінки учнів та дотримання ними норм санітарно-гігієнічного режиму.
Організація зустрічі батьків класу із представником адміністрації школи. Обговорення актуальних питань навчально-виховного процесу та господарських проблем. Підготовка матеріалів про успішність учнів та доведення цієї інформації до відома батьків.
Залучити групу батьків та дітей до оформлення класного щоденника, літопису.
Індивідуальні бесіди з- батьками, корекція їхніх взаємин та характеру впливу на дітей за підсумками вивчення рівня почуття самодостатності дітей.
V. 3. Робота з підготовки та проведення батьківських зборів
Обговорення з батьками проблем у вихованні дитини, визначення тематики зборів. Орієнтовна тема зборів: «Взаємодія школи і сім’ї у вихованні дитини. Гармонізація взаємин дітей, школи, сім’ї».
Добір літератури з визначеної тематики, складання анкет, пам’яток.
Організація анкетування батьків. Аналіз анкет. Підготовка пам’яток з головних питань.
Робота творчої групи батьків по підготовці зборів, визначення форми проведення зборів, підготовка проекту рішень, роздрук потрібних матеріалів.
Проведення класних батьківських зборів.
Участь батьків класу у загальношкільних батьківських зборах.
V. 4. Організація роботи батьківського активу
Засідання батьківського комітету — вирішення актуальних питань організації роботи класу.
Рейд батьківського комітету у сім’ї дітей «групи ризику», асоціальні сім’ї з метою контролю за умовами життя дітей, умовами та організацією навчання дитини вдома.
Бесіда батьківського комітету класу з окремими батьками, які могли б надати посильну матеріальну допомогу класу, школі; а також допомогу в організації забезпечення матеріальної підтримки малозабезпеченим сім’ям у період підготовки до Великодніх свят.
Робота батьківського комітету щодо організації прибирання приміщень класу, школи на весняних канікулах.
V. 5. Робота з сім’ями дітей «групи ризику», з асоціальними сім’ями
Зустрічі, індивідуальні бесіди із батьками «тривожних» сімей. Обговорення актуальних проблем із представниками інспекції у справах неповнолітніх (при наявності невирішених питань).
Організація рейдів у «тривожні» сім’ї.
Роз’яснювальні бесіди із батьками цих родин.
Організація роботи ради профілактики з правопорушень, батьківського комітету школи, сектору по роботі із асоціальними сім’ями. Роз’яснювальні бесіди з представниками «тривожних» родин (при потребі).
Комментариев нет:
Отправить комментарий