Квітень

І. Загальношкільні та класні заходи

Місячник екологічної культури.
Міжнародний день сміху.
День геолога.
Благовіщена Пресвятої Богородиці. Всесвітній день здоров’я. Тиждень довкілля «Зроби планету гарною!».
Міжнародний день визволення в’язнів фашистських концтаборів.
Великдень.
День працівників ракетно-космічної галузі України. Всесвітній День авіації і космонавтики.
День довкілля.
Тиждень християнської етики.
День пам’яток історії та культури.
Всесвітній день Землі.
Акція «Милосердя» «даруймо радість людям».
Шкільна виставка творчих робіт «Таланти твої, Україно!». Всесвітній день книги і авторського права.
День Чорнобильської трагедії (за планом школи).
День охорони праці.
Всесвітній день міст-побратимів.
Свято «Вітаємо тих, хто народився у квітні».
Інформаційна година «Світ і ми у квітні».

II. Заходи щодо організації навчально-виховної діяльності класу
II. 1. Заходи щодо організації навчальної діяльності класу та формування в учнів інтересу до знань

Аналіз обсягу домашніх завдань.
Розробити пам’ятку батькам по виконанню учнями домаш­нього завдання та дотримання часу, відведеного на його виконання.
ГКК «Навчання — головна праця школяра».
Бесіда з вихователем ГПД про роботу з учнями, які мають низький рівень знань.
Посилення уваги до них.
Бесіда з вчителем іноземної мови про роботу учнів на уроці, виконання ними домашніх завдань.
Перевірка щоденників.
Попередити учнів про перевірку знань ними таблиці мно­ження та техніки читання.
Контроль за веденням зошитів.
Відвідування уроків іноземної мови. Аналіз роботи учнів під час уроку.
Перевірка щоденників.
Бесіда про сумлінне ставлення до навчання.
Бесіда з вчителями іноземної мови про рівень умінь, нави­чок читання іноземною мовою.
Перевірка щоденників; виставити оцінки в щоденники. Конкурси знавців предметів між учнями паралельних класів. Аналіз навчання учнів у квітні.
Перевірка щоденників.

II. 2. Організація та проведення виховних заходів з класом

Бесіда «Квітень землю квітчає».
Ранок «Первоцвіти моєї землі».
Бесіди про бережливе ставлення до перших весняних квітів.
Ознайомлення з Червоною книгою та рослинами, її «під­
захисними».
Бесіда-нагадування про обов’язки чергових.
Участь класу в операції «Насіння». Збір посівного насіння,
розсади для озеленення території школи, мікрорайону.
Конкурс малюнків до Дня Землі.
Гра-конкурс знавців правил етикету (між учнями 1-х класів).
Конкурс на виготовлення кращої писанки.
Участь у конкурсі фантазерів до Дня космонавтики. Екологічна розвідка «Що змінилось у природі?». Спостереження за поведінкою учнів на перерві.
Робота «Матусиної вітальні» («Бабусині посиденьки»). Розповіді старших, як українці готуються до Великодніх свят. Майстерня витинанок. Організація виставки «Писанки нашого краю».
Екскурсія класу на загальношкільну виставку писанок та виставку паперових витинанок «Весняні мережива».
Бесіда «Що змінилося у довкіллі: середина весни» (за спо­стереженнями учнів); читання поезій про квітень, природу. Рейд-перевірка стану шкільних підручників, наявності в учнів шкільного приладдя.
«Ланцюжок» висловлювань. «Побажаймо один одному доб­рого дня».
Психологічний тренінг «Передай усмішку і добре слово» (протягом тижня кожного ранку).
Виставка дитячих малюнків і творчих робіт, присвячених квітню.
Спостереження, вивчення і аналіз характеру взаємин між учнями в класі.
Запис у карти спостережень.
Оголосити конкурс міні-творів «Моя матуся» та завдання скласти привітання мами у День матері.
Підготовка до святкування Дня Перемоги.

Підготовка плану проведення екскурсій на період з 25 до 30 травня.



IIІ. Заходи щодо фізичного загартування, охорони життя і здоров’я та запобігання нещасним випадкам серед учнів

III. І. Заходи з фізичного загартування учнів

Робота школи здорового способу життя: ігри, змагання, спортивні конкурси.
Трудовий десант-толока зі прибирання закріпленої території школи «Школа — наш дім, ми - господарі в нім!».
Тренінг «Розвиваємо увагу, пам’ять».
Розучування народних ігор, веснянок до Великодніх свят. День здоров’я. Свято здоров’я в школі. Участь класу (за планом школи).
Спортивні ігри, конкурси.
Участь у толоці до Дня довкілля.
Бесіда «Водні процедури і загартування організму» (поради). Бесіди про роль добрих справ і доброго настрою для здо­ров’я людини — страсний тиждень.
Трудовий десант, толока по прибиранню довкілля (за зав­данням школи).
Бесіди про дотримання учнями режиму дня.
Великодні ігри на подвір’ї школи.
Конкурси на кращу гру, веснянку, конкурс на кращого організатора великодніх ігор.
Естафета «Сильні, сміливі, спритні!».

III. 2. Заходи з охорони здоров’я та запобігання нещасним випадкам серед учнів
Корекція зору учнів.

Повторення правил поведінки в школі.
Обговорення з учнями, які живуть далеко від школи, без­
печних доріг з дому до школи і навпаки.
Повторення правил спілкування із незнайомими на вулиці.
Бесіда-перевірка знань учнями ПДР.
Участь в огляді на педикульоз.
Проаналізувати виконання програм з ПДР та ЦО.
Бесіда «Про вітаміни у весняний час».
Рейд сантрійки класу по перевірці санітарно-гігієнічного стану учнів.
Участь сантрійки класу у змаганнях 2-х класів. Бесіда-нагадування про дотримання учнями режиму дня. Бесіда про дотримання учнями режиму часу, відведеного у розпорядку дня на перегляд телепередач, на комп’ютерні ігри.
Участь у заходах штабу ЦО.
Тренінг «Вчимося користуватися гострими та ріжучими інструментами».
Бесіда-заборона ігор із сірниками, піротехнічними засобами, з вогнем під час Великодніх свят. Настанова: намагатися бути подалі від місця, де проводять небезпечні ігри з вогнем дорослі хлопці.
Організація перегляду фільму з ЦО «Як поводитися при виникненні паніки у громадському місці?» (навчальний фільм).
Бесіда-застереження про поведінку на березі річки, крутих схилах тощо.
Участь класу у змаганнях юних інспекторів руху (ЮІР) — за планом школи.
Індивідуальні бесіди щодо дотримання правил особистої гігієни (за результатами огляду на педикульоз).
Аналіз захворюваності дітей у весняний період. Поради батькам та учням щодо запобігання захворюванням.
Бесіда про догляд за рослинами.

IV. Індивідуальна робота з учнями
IV. 1. Індивідуальна робота з учнями «групи ризику» та з учнями, у яких проявляються ознаки зниження інтересу до знань

Спостереження за поведінкою учнів «тривожної» групи. Індивідуальні бесіди. Корекція їхньої поведінки після канікул (адаптаційний період).
Бесіди з учнями «групи ризику» про дотримання ними ре­жиму дня.
Простежити, щоб діти із асоціальних родин були забезпечені всім необхідним на Великодні свята.
Провести бесіди з учнями «тривожних» груп про їхні плани на Великодні свята; визначення їхнього місця перебування під час свят.
Підготовка звіту про забезпечення безкоштовним харчуван­ням дітей з малозабезпечених родин.
Залучити психолога для корекції поведінки, проведення психологічних тренінгів з окремими учнями.
Підготовка інформації про роботу з учнями, які вимагають особливого педагогічного контролю.
Індивідуальні бесіди з учнями, які мають низький рівень навчальних досягнень.
Робота щодо організації ефективного навчання.
Аналіз навчання учнів «тривожної» групи.
Індивідуальні бесіди з ними.


IV. 2. Індивідуальна робота з учнями щодо розвитку їх творчих здібностей та навчального потенціалу


Індивідуальні бесіди з учнями з позитивною мотивацією до
навчання; поради щодо активізації навчання.
Визначити групу учнів для підготовки до Дня авіації і кос­
монавтики.
Дати завдання збирати матеріал «Цікаве серед нас».
Відслідкувати спрямованість тематики відібраних матеріалів учнями. Поради дітям.
Нотатки у картах спостереження.
Аналіз роботи учнів класу. Вивчення думки дітей про рей­тинг учнів класу: визначення претендентів на звання «Учень року» («Людина класу»).
Бесіда з учнями. Вивчення питання про роль батьків в роз­витку та активізації пізнавальних процесів дитини.
Робота з групою учнів щодо підготовки їх до змагань знавців ПДР (правил дорожнього руху).
Індивідуальні бесіди-поради щодо розподілення часу дозвілля на заняття корисними справами.
Спостереження за поведінкою учнів у мікроколективах. Індивідуальні бесіди з лідерами цих груп. Корегування, перебудова взаємин у групах та між ними.
Контроль за підготовкою до уроків, роботою на уроках учнів, які складають групу «резерву» відмінників.
Поради щодо покращення результатів праці.
Індивідуальні бесіди з учнями про ставлення до ведення щоденників, зошитів.
Підготовка до Свята Перемоги.
Індивідуальні бесіди з учнями «Зумій подарувати радість тим, хто поряд».
Індивідуальні бесіди про прочитані книги. Поради дітям, що читати.
Відбір кращих учнівських зошитів для виставки (спільно з активом класу).
Дати завдання окремим учням разом із батьками підібрати вірші про Україну, український народ, Прапор та Герб Дер­жави та вивчити їх.
Підготовка свят з учнями — до Дня матері; Дня родини. Подякувати усім, хто брав участь у громадських справах класу, школи у квітні.

IV. 3. Індивідуальна робота з членами активу класу

Бесіда зі старостою. Настанови щодо роботи класу. Спостереження за поведінкою активістів та їх вмінням спілкуватися з однокласниками.
Консультації окремим активістам стосовно виконання ними громадських доручень.
Залучити батьків та актив класу до випуску газети «Наш спільний дім — планета Земля».
Підготовка активу класу до проведення звіту і виборів. Корекція поведінки окремих членів активу.
Індивідуальні бесіди з активістами класу.
Робота з активом по відбору учнів на зліт відмінників школи.


V. Робота з батьками
V. 1. Робота з педагогізації батьків

Організація зустрічі батьків зі шкільним лікарем.
Відповіді на запитання батьків, поради.
Індивідуальні бесіди-роз’яснення батькам родин «групи ризику», асоціальних родин їхніх обов’язків щодо вихован­ня дітей та права дитини в сім’ї.
Залучити молодих батьків класу до участі в роботі школи педагогічних знань.
Індивідуальні бесіди з батьками «Як надавати допомогу дитині у виконанні домашніх завдань?».
Індивідуальні поради щодо підготовки учнів до підсумкових контрольних робіт.

V. 2. Органі нація допомоги батьків у проведенні виховної роботи та контролю ні навчанням і поведінкою їхніх дітей

Бесіда з батьками про необхідність загартування дітей та роль особистою прикладу батьків у фізичному вихованні. Бесіди з батьками про організацію навчання дитини, вико­нання домашніх завдань та контроль батьків за виконанням домашніх завдань.
Запросити батьків до участі у Святі здоров’я.
Робота групи батьків по складанню сценарію творчого звіту учнів.
Залучити батьків до підготовки газети до Дня Землі. Індивідуальні бесіди з батьками про відвідування занять учнями, пропуски без поважних причин занять, наявність в учнів шкільної та спортивної форми.
Бесіди з батьками про участь сім’ї в акції «Милосердя». Привітання батьків та друзів класу з Великодніми святами. Рейд / чергування батьків у мікрорайоні школи.
Участь батьків класу в анкетуванні «Якби я був директо­ром...» та «У житті школи слід змінити...».

V. 3. Організація роботи батьківського активу та надання йому допомоги

Підготовка та проведення батьківських зборів з питань за­вершення навчального року та організації літнього відпочинку дітей.
Ознайомлення батьків з Інструкцією МОН України «Про переведення учнів у наступний клас, складання екзаменів та випуск учнів».
Батькам класу взяти участь у загальношкільних батьківських зборах (за планом ніколи).
Підготовка до батьківських зборів «Формуємо творчу особистість».

V. 4. Робота з підготовки та проведення батьківських зборів

Участь батьківського активу у чергуванні в шкільній їдальні, у контролі за станом харчування дітей.
Робота батьківського комітету по підготовці до Великодніх свят — виявлення резервів та закупівля необхідних речей для дітей із потребуючих родин.
Організація рейду батьківського комітету у сім’ї класу з метою вивчення проблем окремих родин та надання допо­моги у їх вирішенні.
Організація батьківським комітетом акції «Милосердя»: збір пожертв, розподілення серед тих, хто потребує.
Планування з активом батьків проведення Дня матері та Дня родини.
Допомагати голові батьківського комітету спланувати участь окремих батьків у підготовці та проведенні заходів у травні.

V. 4. Робота з підготовки та проведення батьківських зборів

Участь батьківського активу у чергуванні в шкільній їдальні, у контролі за станом харчування дітей.
Робота батьківського комітету по підготовці до Великодніх свят — виявлення резервів та закупівля необхідних речей для дітей із потребуючих родин.
Організація рейду батьківського комітету у сім’ї класу з метою вивчення проблем окремих родин та надання допо­моги у їх вирішенні.
Організація батьківським комітетом акції «Милосердя»: збір пожертв, розподілення серед тих, хто потребує.
Планування з активом батьків проведення Дня матері та Дня родини.
Допомагати голові батьківського комітету спланувати участь окремих батьків у підготовці та проведенні заходів у травні.








Комментариев нет:

Отправить комментарий