Травень

І. Загальношкільні  та класні заходи

День міжнародної солідарності трудящих.
Всесвітній день преси.
День Сонця.
День Великомученика Юрія.
День Матері. Концерт «Вам, рідні матусі!».
День Червоного хреста і Червоного півмісяця.
День пам’яті та примирення, присвячені пам’яті жертв Другої світової війни.
День Перемоги. Урок мужності. Хвилина мовчання.
Вітання ветеранів Другої світової війни.
Акція «Уклін Вам, ветерани!».
День перелітних птахів.
День молодіжних та дитячих громадських організацій. Міжнародний день сімей.
День пам’яті жертв політичних репресій.
Тиждень творчих звітів класів. Зліт відмінників школи.
День науки.
День Європи.
День перепоховання Т. Г. Шевченка на Чернечій горі побли­зу Канева.
Загальношкільний благодійний ярмарок.
Загальношкільна виставка творчих робіт учнів.
День рівноапостольних Кирила і Мефодія.
День слов’янської культури і словесності.
Свято Останнього дзвоника. Урочистий збір класу, присвя­чений закінченню навчального року.
Свято «Вітаємо тих, хто народився в травні та влітку». Навчальні екскурсії
День працівників видавництв, поліграфії і книгорозповсюдження.


II. Заходи щодо організації навчально-виховної діяльності класу
1. Заходи щодо організації навчальної діяльності класу та підсумки навчального року

Аналіз причин низького рівня навчальних досягнень окре­мих учнів.
Проаналізувати виконання навчальних програм та планів з основ наук.
Здати в навчальну частину графік проведення контрольних робіт за підсумками II семестру та навчального року. Підготовка та затвердження текстів підсумкових контроль­них робіт.
Затвердження в навчально-виховній частині графіка прове­дення навчальних екскурсій (з 26 по 31 травня).
Підсумкова перевірка техніки читання та знання учнями таблиці множення.
Підготовка класу до Свята останнього дзвоника.
Подання списків учнів-кандидатів на нагородження грамо­тами «За успіхи у вивченні окремих предметів».
Підготовка письмових приладь для письмових контрольних робіт.
Підготовка завдань з навчальних предметів, які не входять до числа письмових контрольних робіт для підсумкової гри- конкурсу «На приз дядечка Всезнайка».
Підготовка списків рекомендованої літератури на літо. Аналіз виконання учнями підсумкових контрольних робіт. Виставлення підсумкових оцінок за чверть, рік.
Підготовка звіту про навчання класу; переведення учнів у наступний клас.
Підготовка до Свята останнього дзвоника.
Заповнення табелів успішності, виставлення підсумкових оцінок у щоденники учнів.
Записи у щоденники подяк учням.
Оформлення класної документації на час закінчення нав­чального року:
Підготовка класного журналу для здачі в архів. Переоформлення особових справ учнів, записи в особові справи, оформлення особових справ у папки нового нав­чального року.
Підготовка звіту про рівень навчальних досягнень, відвідування занять, пропуски уроків та поведінку учнів за II семестр та навчальний рік.
Навчальні екскурсії:
проведення інструктажу з правил безпечної поведінки під час екскурсії;
бесіда про культуру поведінки в громадських місцях;
залучення батьків на допомогу під час екскурсії;
запис проведеного інструктажу у класний журнал тощо.

II. 2. Організація та проведення виховної роботи

Робота майстерні «Умілі ручки». Виготовлення подарунків для мам.
Участь у концерті для мам.
Робота «Маминої світлиці».
Дати завдання разом із батьками підготувати схему «Дерева роду». Підготовка до Дня родин.
Бесіда «Ми вдячні ветеранам війни за наше дитинство». Виставка дитячої літератури про Другу світову війну.
Спостереження за взаєминами між дітьми у класі, за став­ленням хлопців до дівчаток. Корекція поведінки. Заповнен­ня карт спостережень.
Бесіда-застереження про поведінку людини в дикій природі в період, коли звірі і птахи виводять потомство.
ГКК «Поговоримо про ціну хліба».
Завдання: влітку вести спостереження: якою ціною дається людині хліб.

Виставка малюнків «Дерево роду».
Конкурс на найглибші «коріння» дерева». Зустріч родин класу у «Бабусі на посиденьках».
Підготовка інформації про участь класу у конкурсі «Живи, книго!».
Організація ремонту шкільних книг.
ГКК - розповідь про музеї рідного міста.
Разом із батьками дібрати вислови про рідну мову — підготовка до Свята мов у бібліотеці.
Підготовка класу до Свята останнього дзвоника.
Участь у шкільній виставці творчих робіт.
Привітання тих, хто народився у травні та влітку.
Участь класу в благодійному ярмарку дитячого одягу, іграшок, книг «Будьмо щедрі душею!». Передача дитячих речей дітям з малозабезпечених, багатодітних родин.

Ш. Заходи щодо фізичного загартування, охорони життя і здоров’я та запобігання нещасним випадкам серед учнів

III. 1. Заходи щодо фізичного загартування учнів

Бесіда «Сонце, повітря і вода — кращі друзі школяра!». Конкурс дитячих малюнків на асфальті на задану тематику. Ігри, змагання на подвір’ї.
Розучування рухливих ігор на спортивному майданчику. Конкурс організаторів рухливих ігор.
Естафета «Сильні, сміливі, спритні!».
Конкурс на кращу гімнастичну вправу. Складання та розу­чування з учнями комплексу вправ ранкової гімнастики. Бесіди-поради про загартування організму.
Бесіда «Як загартовуватися влітку?».
Гра-конкурс на краще володіння м’ячем, скакалкою, обручем.


Ш. 2. Заходи щодо охорони життя і здоров’я дітей та запобігання нещасним випадкам серед них
Нагадати учням про дотримання ними режиму дня.
Бесіда про догляд за зубами.
Повторити з учнями правила безпеки поведінки у громадсь­ких місцях; правила поведінки «Сам удома».
Бесіда «Скарбничка вітамінів: для чого дитині потрібні вітаміни та які?».
Написання загальношкільного диктанту «Обережно на воді!». Практикум з користування гострими та різальними предме­тами, інструментами.
Повторити правила користування газовими та електричними приладами.
Нагадати учням про небезпеку ігор поблизу сільськогосподарських машин.
Бесіда про культуру харчування та дотримання санітарно- гігієнічних вимог у літній період.
Аналіз захворюваності учнів у II семестрі.
Поради лікаря щодо збереження здоров’я та загартування організму влітку.
Бесіди про правила безпечної поведінки на вулиці, вдома, у громадських місцях.
Бесіди з техніки безпеки напередодні екскурсій.
Заповнення журналу-інструктажу.

IV. Індивідуальна робота
IV. 1. Індивідуальна робота з учнями «групи ризику»


Аналіз успішності учнів «тривожної групи».
Бесіда з ними; організація допомоги і контролю за виконан­ням ними домашніх завдань.
Індивідуальні бесіди з учнями щодо їхнього ставлення до друзів, поведінки в класі.
Бесіди з батьками дітей «тривожної групи» про місце пере­бування їх дітей влітку.
Забезпечити участь дітей з малозабезпечених сімей, дітей із сімей «групи ризику» відпочинком у шкільних таборах, на педагогічних майданчиках тощо.

4.2. Індивідуальна робота з учнями щодо розвитку їх громадської активності, творчих здібностей та навчального потенціалу
З активом класу обговорити участь кожного учня у підготовці та проведенні виховного заходу травня. Утворити творчі групи по проведенню цих заходів. Простежити, щоб до складу творчої групи увійшли діти з «групи ризику», з асоціальних сімей. Призначити командира групи.
Робота творчої групи по підготовці Дня Перемоги та Дня матері.
Бесіди з учнями про виконання обов’язків чергових. Підготовка з групою учнів творчого звіту класу. Оформлен­ня експонатів на виставку творчих робіт.
Подякувати учням-учасникам шкільної акції «Даруймо радість ветеранам!».
Підготовка команди класу до завершальної гри-конкурсу Всезнайок.
Робота творчих груп з підготовки Дня матері, Дня родини. Робота творчої групи по організації Свята останнього дзво­ника, організації благодійного ярмарку.
Участь відмінників класу у загальношкільному зльоті відмінників.
Здати в навчальну частину списки кращих учнів класу для нагородження Почесними грамотами.
Індивідуальні бесіди-поради учням щодо занять цікавими справами під час літніх канікул.
Робота творчої групи з організації виставки робіт учнів та організації благодійного ярмарку.
Виявити тих, хто бажає забрати на літо квіти з класу. Підготовка інформації про учнів (списків) для заохочення за підсумками навчального року.

IV. 3. Робота з активом класу

Індивідуальні бесіди зі старостою (командиром) класу, лан­ковими. Обговорення складу творчих груп по організації виховних заходів.
Закріплення членів активу за кожною творчою групою.
Звіт активу класу про роботу. Вибори старости, заступника та інших членів активу на новий навчальний рік.

V. Робота з батьками
V. 1. Робота з педагогізації батьків

Участь батьків класу у завершальному занятті університету педагогічних знань для батьків (за планом школи). Ознайомлення батьків з інструкцією МОН України про ДПА, переведення та випуск учнів у школах України. Консультації для батьків «Вікові особливості фізіологічного та психологічного розвитку дитини» із залученням фахівців: лікаря, психолога.
Організація         для    батьків зустрічі із психологом
«Класифікація основних емоцій людини». Звернути увагу батьків на питання корекції емоційної сфери молодшого підлітка. Проведення з батьками тренінгів по корекції емоційного стану дитини.
Разом із психологом підготувати відповідну пам’ятку «Ро­зумним батькам як впливати на настрій дитини». Консультації для батьків: попередження щодо їхньої відповідальності за життя і здоров’я дітей у літній період; про обмежений час перебування дітей біля комп’ютерів та телевізорів; про обмеження часу перебування учня початкової школи на вулиці у вечірній час (не пізніше 8-ї години).

V. 2. Робота з батьками щодо організації їхньої допомоги у проведенні виховної роботи, контролю за навчанням та поведінкою учнів

Індивідуальні консультації-поради батькам щодо їхньої допомоги дітям у навчанні.
Анкетування батьків щодо організації навчально-виховного процесу в школі на наступний рік за оцінки діяльності пед- колективу за навчальний період цього року. Аналіз анкет. Організація привітання членів родин класу із Днем Перемоги. Підготовка інформації про зауваження та пропозицій батьків щодо поліпшення стану навчально-виховної роботи в школі. Визначення із батьками місця перебування учнів на канікулах.
Поради батькам щодо загартування дітей влітку. Індивідуальні бесіди, поради батькам з організації змістовного дозвілля дітей.
Участь батьків у загальношкільній підсумковій батьківській конференції.
Ознайомлення батьків з результатами підсумкових кон­трольних робіт.
Підготовка списків батьків для заохочення за успіхи в сімейному вихованні, за активну участь у житті класу, шко­ли.
Попередній збір заяв батьків про зарахування дитини на ГПД, з уточненням: платне, безкоштовне харчування.


V. 3. Робота щодо організації та проведення батьківських зборів

Проведення батьківських зборів «Підготовка до завершення навчального року». Обговорення актуальних завдань на закінчення навчального року.
Участь батьків класу у загальношкільних батьківських зборах. Підсумкові батьківські збори. Звіт батьківського комітету про роботу.


V. 4. Організація роботи батьківського активу

Робота батьківського комітету стосовно проведення акції «Даруймо радість ветеранам!».
Підготовка до Дня матері.
Робота батьківського комітету щодо підготовки та прове­дення ремонту в класі.
Підготовка до Дня родин.
Підготовка до загальношкільного благодійного ярмарку. Збір речей для торгівлі, визначення учасників ярмарку тощо. Організація навчальних екскурсій класу з 26 по 31 травня. Робота батьківського комітету щодо влаштування окремих дітей класу у літні табори.
Підготовка до ремонту класу.
Участь батьківського комітету у спільній роботі з адміністрацією школи. Вирішення організаційних питань щодо ремонту школи (класу), завершення навчального року та оздоровлення дітей.
Підготовка класу до Свята останнього дзвоника.
Привітання дітей, які народилися у травні та влітку.


Ремонт класного приміщення.

Комментариев нет:

Отправить комментарий