І. Загальношкільні та класні заходи
Участь у загальношкільній природоохоронній акції «Допоможемо перезимувати птахам і звірям».
Народознавчі студії «Традиції і свята січня».
Щедра кутя.
Василя та Маланки.
Святвечір водохресний. Голодна кутя.
Богоявлення Господнє. Водохреще.
День Соборності України. День проголошення Акту злуки УНР та ЗУНР (1919 р.).
Тетянин день. Привітати Тетянок класу.
День студента. Привітати старших друзів, братів і сестер, які навчаються у коледжах та інститутах.
День народження Павла Платоновича Чубйнського (1839— 1884), українського етнографа, фольклориста, громадського діяча, автора слів Гімну України «Ще не вмерла Україна». День пам’яті Героїв Круг (розповідь учителя про події 1919 р. під Крутами).
Обрання Богдана Хмельницького Гетьманом Запорізької Січі (1648 р.).
Участь класу у підбитті підсумків туру «Живи, книго!». День іменинника - привітання тих, хто народився у січні. Інформаційна година.
II. Заходи щодо організації навчально-виховної діяльності класу
II. 1. Заходи щодо організації учнівського колективу та формування в учнів інтересу до знань
Залучення учнів до роботи на ГІІД.
Підготовка документації класу для роботи у II семестрі. Узгодити розклад уроків класу з учителями іноземної мови, фізкультури, музики, християнської етики.
Заповнення, перевірка щоденників.
Нагадати, попередити учнів про підготовку до перевірки техніки читання.
ГКК «Я вчуся вчитися» (розповіді учнів класу, як вони готують домашні завдання).
Бесіда «Про що розповідає щоденник учня?».
Відвідування занять класу на ГПД. Індивідуальні бесіди, поради батькам.
Бесіда про участь у роботі гуртків, творчих об’єднань.
Бесіда «Для чого людині потрібні знання?».
Аналіз навчання учнів у січні.
Повідомити батьків про роботу дітей у січні.
Перевірка щоденників.
Повторити правила для учнів, статут школи.
Підготовка та затвердження плану виховної роботи на II семестр.
Народознавчі студії «Січневі свята», «Бабусині посиденьки», «Співаємо, жартуємо, колядуємо». Розучування колядок, щедрівок, народних зимових ігор, новорічних звичаїв.
Дібрати вірші, пісні про Україну. Роздати тексти пісень учням, щоб вони вивчили.
«Ланцюжок» висловлювань «Дружба — це...».
Бесіда «Як організувати свій день?».
Організація роботи «Школи вишуканих манер» (1 раз на місяць).
Дати завдання учням разом із батьками дослідити район школи для збору матеріалів та складання еколого- натуралістичної карти.
Оголосити конкурс малюнків «Україна моя неозора».
Похід класу в бібліотеку; ознайомлення з новинками дитячої літератури.
Підготовка класу до ГКК (години класного керівника):
звіту учнів про їхні вміння та творчі досягнення;
виступ-концерт учнів;
виставка творчих робіт учнів;
розповіді про домашні заняття, улюблену справу. Підготовка до огляду художньої самодіяльності.
Бесіда про збереження шкільного майна, підручників. Виставка малюнків про Україну до Дня Соборності України. Робота «класної майстерні» з ремонту шкільних підручників. Нагадати дітям про наповнення кормами пташиних «їдалень».
Тиждень мистецтв у класі:
виставка малюнків,
виставка творчих робіт учнів,
концерт «Наші таланти — тобі Україно!»,
організація батьками майстер-класів по виготовленню саморобних іграшок, творчих робіт.
Бесіда-розповідь учителя «Історія Гімну України». Прослуховування Гімну України. Розповідь про те, як слід поводитись при виконанні Гімну України.
Перегляд читацьких формулярів учнів.
Аналіз участі дітей, їх залучення до роботи у гуртках, у по- закласних заходах — внесення результатів аналізу у карти спостережень.
Бесіда-гра, конкурс знавців природи «Хто зимує в нашому лісі, парку, саду?».
III. Заходи щодо фізичного загартування, охорони життя і здоров’я та запобігання нещасним випадкам серед учнів
1. Заходи щодо фізичного загартування учнів
Систематичне проведення з учнями ранкової гімнастики, рухливих ігор, фізкультхвилинок.
Поради учням «Як загартовувати організм узимку?».
Бесіда про дотримання учнями режиму дня.
Проведення фізкультхвилинок, рухливих ігор.
Організація лижного кросу між учнями 2-х класів. Визначення переможців.
Бесіда про дотримання режиму дня.
Поради лікаря «Як узимку проводити водні процедури?». Підготовка команд класу до гри «Тато, мама, я - спортивна сім’я».
Ігри, змагання «Старти надій».
Спортивне свято «Тато, мама, я - спортивна сім’я».
2. Заходи щодо охорони здоров’я та запобігання нещасним випадкам серед учнів
Корекція зору учнів.
Бесіда з учнями про дотримання ними правил безпеки життя в школі, вдома, у громадських місцях.
Повторення Правил дорожнього руху (ПДР);
Нагадати дітям про заборону ігор на замерзлих водоймах. Навчити дітей надавати допомогу при обмороженні рук, обличчя.
Налагодити чергування в класі. Бесіди про обов’язки чергових.
Спостереження за поставою учнів. Розучити з ними вправи на формування постави під час ходіння, при сидінні за столом, стоянні.
Організація рейду сантрійки. Перевірка санітарно-гігієнічного стану учнів.
Нагадати учням про економне користування світлом, використання води в школі та вдома.
Складання (повторення) з учнями схеми руху дитини зі школи додому й навпаки з позначенням небезпечних місць.
Бесіди «Заборона ігор з вогнем та вибухонебезпечними речовинами» (напередодні свят).
Огляд учнів на педикульоз.
Індивідуальні бесіди з учнями, схильними до простудних захворювань, поради щодо загартування організму, запобігання захворюванням.
Нагадати черговим про їхні обов’язки.
Бесіда «Культура харчування людини».
ГКК-бесіда «Поговоримо про здоров’я: як ти дбаєш про своє здоров’я?». Виступи, розповіді учнів.
Бесіда про обмеження часу перебування дітей біля телевізорів та комп’ютера.
Нагадати учням про обережність під час перебування на вулиці з метою запобігти травматизму.
Взяти участь у тренувальних заняттях штабу ЦО з евакуації учнів у разі необхідності (за планом штабу ЦО).
Бесіда «Що таке навчання? Культура навчальної праці». Нагадати про шкідливість постійного вживання учнями хот-догів, чіпсів, енергетичних напоїв.
Домовитися про санацію зубів учнів.
Спостереження за поведінкою учнів у їдальні, за їх ставленням до хліба.
Аналіз захворюваності учнів у січні.
Бесіди-поради, індивідуальні бесіди щодо дотримання вимог індивідуальної гігієни з метою уникнення захворювання на грип.
IV. Індивідуальна робота з учнями
1. Індивідуальна робота з учнями «групи ризику»
Тиждень поглибленої роботи з учнями «групи ризику»:
контроль за їхньою поведінкою, вчасним приходом до школи;
дотримання ними Правил для учнів;
виконання домашніх завдань;
роботи та поведінки на ГПД;
участь у гуртковій та позакласній роботі;
вивчення їхніх планів на II семестр.
Індивідуальні бесіди з учнями «групи ризику» про підготовку до уроків, прочитані книги.
Психолого-педагогічні спостереження за учнями, у яких низька успішність, не виявлені інтереси до пізнавальної
діяльності.
Залучення учнів «групи ризику» до проходження психо-корекційної роботи; запобігання негативним проявам поведінки, агресії у ставленні до тих, хто оточує.
Аналіз навчання учнів з ознаками дезадаптації, індивідуальні бесіди з цими учнями, заповнення карт спостережень на цих дітей.
IV. 2. Індивідуальна робота з учнями щодо розвитку їх громадської активності, творчих здібностей та навчального потенціалу
Індивідуальні бесіди з учнями про бережливе ставлення до підручників, шкільного майна.
Бесіди з окремими учнями за результатами рейду сантрійки, спостережень за зовнішнім виглядом учнів.
Індивідуальні бесіди з учнями про домашню бібліотеку, прочитані книги.
Розробити конкретні завдання для дітей із певними інтересами до предметів, конкретних занять.
Індивідуальні бесіди — вивчення рейтингу учнів серед однолітків.
Вивчення інтересів учнів, їх побажань навчитися якоїсь справи: виготовлення іграшок, вишиття, плетення, майстрування тощо.
Індивідуальні бесіди про культуру поведінки в школі. Уточнення списків дітей, які потребують матеріаяьної допомоги, безкоштовного харчування.
Підготовка учасників до Свята Соборності України.
Репетиція учнів — учасників огляду художньої самодіяльності.
Визначити учнів, які будуть відповідати за збір кормів для пташиних «комор» («їдалень»).
Індивідуальні бесіди з учнями про їхню зайнятість у позау- рочний час.
Індивідуальні бесіди про навчання та поведінку учнів, акуратне ведення щоденників.
Відбір кращих малюнків учнів до картинної галереї класу. Індивідуальні бесіди з учнями з метою активізації їх навчання, залучення їх до гурткової роботи.
IV. 3. Індивідуальна робота з членами активу класу
Перерозподіл громадських доручень серед учнів класу.
Бесіди з активом класу: виявлення інтересів до громадської роботи, пропозицій цікавих справ.
Рейд активу класу, перевірка стану підручників.
Бесіди з членами активу класу, аналіз їхньої діяльності, корекція взаємин із однокласниками.
Визначення зі старостою учнів, які беруть активну участь у громадських справах.
Залучити актив класу до участі в роботі школи «Лідер» для учнів початкової школи.
V. Робота з батьками
V. 1. Робота з педагогізації батьків
Перерозподіл громадських доручень серед учнів класу.
Бесіди з активом класу: виявлення інтересів до громадської роботи, пропозицій цікавих справ.
Рейд активу класу — перевірка стану підручників.
Бесіди з членами активу класу — аналіз їх діяльності, корекція взаємин з однокласниками.
Визначення зі старостою учнів, які беруть активну участь у громадських справах.
Залучити актив класу до участі в роботі школи «Лідер» для учнів початкової школи.
V. 2. Організація допомоги батьків у проведенні виховної роботи та контролю за навчанням і поведінкою їхніх дітей
Індивідуальні бесіди з батьками:
· аналіз навчання дітей у І семестрі;
· аналіз пропуску уроків дітьми у І семестрі та доцільність цих пропусків;
· аналіз громадської активності учнів.
Визначити з батьками, хто з них готовий вести заняття з дітьми у школі «Умілі ручки», «Маминій світлиці», у «Бабусиних посиденьках», у «Дідусевій майстерні».
Залучити батьків класу до участі у спортивній грі «Тато, мама, я — спортивна сім’я».
Індивідуальні бесіди з батьками за підсумками навчання та поведінки учнів.
Поради батькам щодо обладнання робочого місця учня, поповнення домашньої дитячої бібліотеки, контроль за проведенням дітьми вільного часу.
Анкетування батьків з проблеми формування в учнів навичок самостійності у виконанні домашніх завдань.
Відвідування окремих родин класу з метою ознайомлення з умовами життя дітей.
Повідомлення батьків гіро результати санації зубів дітей.
V. 3. Підготовка та проведення батьківських зборів
Аналіз роботи класу та підготовка до батьківських зборів. Бесіда з батьками, визначення актуальних питань для обговорення на уроках, підготовка виступаючих на зборах. Проведення батьківських зборів.
V. 4. Організація роботи батьківського активу
Засідання батьківського комітету:
обговорення плану роботи на II семестр;
вирішення господарських справ класу.
Організація групи батьків — обговорення з ними основних проблем класу, делегування їх для зустрічі з адміністрацією школи.
Робота батьківського активу по організації участі класу у Святі зими.
Рейд батьківського комітету у вечірній час у мікрорайоні школи (за графіком школи).
Залучення батьків класу до прибирання класу.
V. 5. Робота з асоціальними сім’ями, сім’ями «групи ризику»
Індивідуальні бесіди з батьками сімей «групи ризику». Організація зустрічі цих батьків із представниками адміністрації.
Рейд батьків у сім’ї «групи ризику», асоціальні сім’ї з метою контролю за умовами життя дітей.
Затучення батьків сімей «групи ризику» до участі у психоло- го-педагогічному семінарі, у роботі психолого-педагогічного консультпункту.
Комментариев нет:
Отправить комментарий