І. Загальношкільні та класні заходи
Свято Зими (за планом).
День народження Івана Пулюя (1845 р.).
Загальношкільна природоохоронна акція «Допоможи перезимувати птахам та звірям». Збір кормів — поповнення «пташиних комор».
Свято «Мій рід, моя родина, моя Батьківщина». Тиждень патріотичного виховання.
День Святого Валентина.
День вшанування учасників бойових дій на території інших держав.
Стрітення Господнє. Бесіди-розповіді про історію свята, традиції цього дня; спостереження за змінами, які відбуваються у природі.
Всесвітній день соціальної справедливості.
Міжнародний день рідної мови.
День захисника Вітчизни.
День народження Лесі Українки.
Ранок «Наші таланти». Дні відкритих дверей для батьків. Свято «Вітаємо тих, хто народився у лютому»
Інформаційна хвилинка.
II. Заходи щодо організації навчально-виховної діяльності класу
II. 1. Заходи щодо організації навчальної діяльності класу
Аналіз навчання учнів у січні. Бесіди з учнями. Корегування плану повторення матеріалу з різних предметів.
Виставити оцінки у щоденники.
Підготовка матеріалів сценарію «Рідна мова» (до Дня мови- 21.02). Дати завдання знайти і вивчити вірш про рідну мову, вислови, приказки.
Нагадати учням про підготовку до шкільних олімпіад, кон курсу знавців навчальних предметів; дібрати матеріали для конкурсів, олімпіад.
Проаналізувати дотримання норм дозування домашніх завдань та витрат учнями часу на їх виконання вдома.
Перевірка щоденників.
Проведення в класі олімпіад, конкурсів знавців з навчальних предметів.
Підготовка пам’ятки «Я виконую письмові домашні завдання». Роздрук пам’ятки. Вклеювання її у щоденники чи у «Зошит пам’яток».
Відвідування занять на ГПД. Контроль за виконанням учнями домашніх завдань та дотримання ними режиму роботи. Перевірка щоденників.
Участь учнів класу у шкільних предметних олімпіадах.
Ігри з класом на розвиток пам’яті та уваги (запросити психолога школи).
Підведення підсумків предметних олімпіад, конкурсів. Оформлення класної газети — вітання учасникам і переможцям олімпіад.
Участь у ранку «Рідна мова».
Участь у конкурсі читців віршів про рідну мову, кращих знавців висловів про мову.
Виставка кращих учнівських зошитів.
Завдання учням: разом з батьками дібрати і вивчити вірш Т. Г. Шевченка або вірш про нього.
Виписати оцінки учнів у щоденники (за лютий).
Перевірка щоденників.
II. 2. Організація та проведення виховної роботи в класі
Бесіда — повторення слів Гімну України та правил поведінки громадян підчас виконання Гімну держави.
Поповнення запасами кормів пташиних їдалень.
ГКК «Абетка ввічливих» (за планом чи відповіддю до спостережень за поведінкою учнів).
Психологічна вправа «Кольори рідної мови». Кожен учень одержує маленький аркуш із написаним словом. Йому пропонується вдома зафарбувати аркуш у відповідності до того, які асоціації викликає у цього учня дане слово. Такі вправи проводяться 1-2 рази на місяць.
Підбиття підсумків II туру конкурсу «Живи, книго!». Організація роботи «Книжкової лікарні» (при необхідності). Скласти план проведення Дня відкритих дверей для батьків класу. Записати у щоденники учнів запрошення батькам на День відкритих дверей.
ГКК «Повторюємо Правила для учнів».
Бесіда «Яким непотрібно бути і чому?» (брехливим, боягузом, нечемним та інше). Можна запропонувати укласти Абетку негарних рис та вчинків.
Відбір малюнків, творчих робіт для експозиції шкільної картинної галереї, виставки творчих робіт учнів.
Добір матеріалу та написання сценарію ранку (усного журналу) «Березень весну веде».
ГКК «Спілкуймося з любов’ю!». Тренінг «Вчимося спілкуватися».
Бесіда про збереження шкільного майна.
Рейд-перевірка вмісту шкільних рюкзаків. Індивідуальні бесіди за результатами рейду.
Підготовка класу до Свята зустрічі весни, весняних ранків. Бесіда про те «Ким і яким треба бути?». Складаємо «Абетку чемних малят».
Відвідування бібліотеки, ознайомлення учнів із цікавою літературою. Вікторина «Хто багато читає, той цікавих друзів має».
Бесіда-настанова: «Кого і як ми вітаємо В.Березня?». Привітати листівкою, класною газетою-телеграмою працівниць їдальні, прибиральниць, лікарів, інших жінок, які працюють з дітьми.
Рейд-перевірка стану шкільних підручників. Організація при необхідності їх ремонту.
Оголосити акцію «Подаруй прочитану книгу товаришу (бібліотеці)».
Робота майстерні «Умілі ручки» по виготовленню сувенірів до 8 Березня.
Підготовка пропозицій до річного плану роботи школи на наступний рік.
III. Заходи щодо фізичного загартування, охорони життя і здоров’я та запобігання нещасним випадкам серед учнів
III. 1. Заходи щодо фізичного загартування учнів
Щоденне проведення ранкової зарядки.
Бесіда «Чому організм слід загартовувати змалечку?».
Ігри на подвір’ї школи. Конкурс на кращого Сніговичка. Зустріч з лікарем, консультація для батьків та дітей «Як загартовувати дитину?».
Гра-конкурс на кращого організатора зимових рухливих ігор.
Спортивні ігри «Ми — майбутні козаки» (у класі).
Ігри, змагання «Ми — майбутні захисники Вітчизни» (серед паралельних класів).
Бесіда «Водні процедури загартування — запорука міцного здоров’я».
Участь у роботі «Школи гарту». Ігри, змагання, поради вчителя фізвиховання, лікаря.
III. 2. Заходи щодо охорони здоров’я учнів та запобігання нещасних випадків серед них
Бесіда-повторення правил «Як діяти в екстремальних ситуаціях» (з використанням наочних посібників).
Корекція зору учнів. Поради лікаря-окуліста «Як берегти зір». Бесіди-поради «Як запобігти переохолодженню та надати першу допомогу при обмороженні?».
Нагадування учням про збереження тепла у приміщенні. Конкурс знавців ПДР.
Участь у загальношкільному диктанті «Виконуй правила дорожнього руху (ПДР)».
Бесіда з елементами дискусії «Захисти свою думку. Що краще робити у вільний час: погуляти, почитати книгу чи грати на комп’ютері?».
Нагадати учням про культуру поведінки в їдальні.
Бесіда про дотримання правил особистої гігієни з метою уникнення захворювань на ГРЗ та інші інфекційні хвороби. Бесіда «Чи знаєш ти номери: 101, 102, 103 та яка відповідальність чекає на того, хто робить фальшивий виклик?».
Бесіда-нагадування про небезпеку ігор з вогнем та електроприладами.
Відвідування уроків фізкультури з метою контролю за дотриманням норм навантаження дітей на уроці та спостереженням за роботою дітей із хронічними захворюваннями). Контроль за розподілом робочого навантаження на учнів, зайнятих у предметних олімпіадах (конкурсах).
Участь класу у заняттях штабу ЦО (за планом штабу ЦО). Бесіда-нагадування про економне витрачання води.
Аналіз відвідування школи учнями; рівень і причини захворюваності.
Бесіда медпрацівника школи про шкідливість для дитячого організму чіпсів, хот-догів, газованих напоїв. Бесіда-попередження «Обережно! Річка прокидається!».
Рейд сантрійки. Перевірка санітарно-гігієнічного стану учнів. Бесіда з дітьми, які живуть далеко від школи, нагадування їм ПДР, правил поведінки з незнайомими людьми
IV. Індивідуальна робота
IV. 1. Індивідуальна робота з учнями «групи ризику» та з учнями, в яких проявляються ознаки зниження інтересу до навчання
Індивідуальні бесіди з вивчення міжособистісного спілкування учнів «групи ризику» «3 ким би ти міг залишитися на безлюдному острові?».
Аналіз навчання учнів «групи ризику» у січні.
Організація роботи психолога з дітьми з асоціальних, небла гополучних родин щодо формування в них самодостатності. Індивідуальні бесіди з учнями про поведінку, рівень культури спілкування та доброзичливості.
Індивідуальні бесіди з учнями про культуру зовнішнього вигляду, дотримання вимог до шкільної форми, Індивідуальна робота психолога з окремими учнями щодо корегування у них пізнавальних процесів: пам’яті, уваги, мислення.
Індивідуальні бесіди з дітьми сімей трудових емігрантів, асоціальних родин, сімей «групи ризику».
Аналіз роботи та підготовка інформації про роботу з дітьми «групи ризику». Заповнення карт спостережень.
Відвідування учнів «групи ризику» з метою надання допомоги в організації навчання та відпочинку дитини вдома. Індивідуальні бесіди «До чого повинна прагнути людина?». Перевірка окремих учнів на педикульоз (спільно з медпрацівником). Бесіда про важливість дотримання людиною норм особистої гігієни.
Психокорекційна робота з подолання агресивності в окремих дітей.
Підготовка запиту на оздоровлення учнів-пільговиків.
Участь у роботі ради профілактики школи.
Підготовка інформації про роботу з асоціальними сім’ями, учнями «групи ризику» (за планом школи).
IV. 2. Індивідуальна робота з учнями щодо розвитку їх творчих здібностей та навчального потенціалу
Визначити учнів-учасників конкурсів, предметних олімпіад. Дати завдання для підготовки до олімпіад.
Індивідуальні бесіди-заохочення учнів із середнім рівнем знань до участі в олімпіаді з улюбленого предмета. Індивідуальні бесіди за підсумками навчання у січні Індивідуальні бесіди, поради, вивчення питання «Чим займаються учні у позаурочний час?».
Бесіда з учнями відмінниками. Залучення їх до складання пам’ятки «Як виконувати письмові домашні завдання». Бесіди-поради учням, які виявляють інтерес до вивчення певних предметів.
Індивідуальні бесіди з учнями: виявлення їхніх інтересів, занять у позаурочний час.
Подякувати учням-переможцям II туру конкурсу «Живи, книго!».
Розробити сценарний план проведення гри «Ми — майбутні козаки!».
Підготовка до Свята рідної мови.
Підготовка окремих учнів до виступів на «Інформаційній хвилинці».
Репетиція ранку «Березень весну веде».
3 переможців змагань юних козачат створити команду хлопчиків для участі у шкільних змаганнях «Ми — майбутні захисники Вітчизни!».
Індивідуальні бесіди-подяки і підтримки учасникам предметних олімпіад. '
Підготовка учасників ранку «Наші пісні й вірші у вінок Кобзареві».
Нагадати дітям привітати членів родини із Днем захисника Вітчизни.
Обговорити з учнями питання щодо кандидатур переможців конкурсу «Учень року серед другокласників».
Репетиція ранку «Березень весну веде».
Подяка учасникам предметних олімпіад. Привітання переможців олімпіад.
Внесення інформації у карти спостережень.
IV. 3. Індивідуальна робота з членами активу класу
Спостереження за характером взаємин старости класу (командира), ланкових із дітьми. Корекція їхньої поведінки. Підготовка групи учнів до свята «Мій дім, моя родина, моя Батьківщина».
Призначити відповідальних за збір кормів та поповнення пташиних їдалень. Бесіда зі старостою за підсумками роботи у січні.
Підготувати групу учнів для проведення виховної години 3 повторення Правил для учнів.
Спостереження та індивідуальні бесіди з учнями активістами про виконання ними громадських доручень. Вивчення рейтингу членів активу серед учнів класу.
Записи результатів у карти спостережень.
Робота активу класу з відбору кращих учнівських зошитів за підсумками лютого.
Робота активу класу з оформлення класного щоденника (літопису) за лютий.
Робота активу класу з відбору кращих учнівських малюнків до виставки, до шкільної картинної галереї.
Робота з активом класу щодо підготовки до Дня відчинених дверей класу для батьків.
Бесіда з членами активу про роботу класу. Внесення коректив у план роботи на березень. Розподілення завдань і доручень.
Робота з активом щодо визначення учнів, яким слід оголосити подяку за підсумками навчання і громадської роботи у лютому.
V. Робота з батьками
V. 1. Робота з педагогізації батьків
Педагогічний семінар для батьків «Вчимося вчити дитину». Практикум зі складання пам’яток для батьків «З чого починати виконання домашніх завдань?», «Як допомогти виконати письмові завдання?», «Як загартувати дитину?», «Як організувати раціональне харчування дитини?» — можна запропонувати батькам об’єднатися в групи зі складання окремих пам’яток, попередньо обговоривши наболілі проблеми та послухавши тих батьків, у яких є позитивний досвід з того чи іншого питання.
Доручити батьківському активу роздрукувати укладені пам’ятки та роздати їх у сім’ї.
Порадити батькам завести зошит «Пам’ятки учня», для пам’яток і порад учням та їх батькам щодо організації навчання та збереження здоров’я дитини.
Індивідуальні поради лікаря для батьків дітей, у яких виявлено сколіоз.
Організація виставки книг з питань виховання та методики навчання дітей у сім’ї (залучити бібліотекаря) — в класі, рекреації.
Залучити батьків до участі в роботі школи молодих батьків (за планом школи).
Групові, індивідуальні консультації для батьків за результатами навчання учнів, спостережень за їхньою поведінкою. Тема консультації: «Виховання гідної поведінки учня та формування потреби бути успішним учнем, успішною людиною».
V. 2. Організація допомоги батьків у проведенні виховної роботи та контролю за навчанням і поведінкою їхніх дітей
Запросити батьків, які користуються авторитетом, до підготовки свята «Мій дім, моя родина, моя Батьківщина» та участі у ньому.
Індивідуальні консультації для батьків про їх особисту роль у розвитку пізнавальних інтересів учнів, творчих здібностей дітей.
Індивідуальні бесіди про зовнішній вигляд учнів, носіння ними шкільної форми.
Індивідуальні бесіди з питань запобігання неуспішності дітей, активізації їх участі у громадських справах класу. Привітати батьків — захисників Вітчизни.
Взяти участь у загальношкільному анкетуванні батьків із проблем організації навчально-виховного процесу у наступному навчальному році.
Індивідуальні консультації для батьків щодо результатів навчання дітей у лютому.
Запросити батьків класу взяти участь у Дні відчинених дверей класу, школи (за планом школи).
Подякувати батькам за надання допомоги та участь у справах класу.
V. 3. Робота щодо підготовки та проведення батьківських зборів
Підготовка до батьківських зборів «Форми надання батьками допомоги дітям в оволодінні знаннями. Ефективні методи роботи батьків при організації виконання домашніх завдань дітьми»:
· бесіди-ознайомлення із досвідом батьків з цього питання;
· добір літератури;
· анкетування батьків, аналіз анкет;
· вибір форми проведення зборів;
· організація та підготовка батьків-доповідачів;
· підготовка пам’яток, рекомендацій та рішення зборів;
· підготовка виставки літератури.
Проведення батьківських зборів.
Вивчення в сім’ях класу проблем батьків у вихованні дітей. Визначення з батьками наступної теми батьківських зборів.
V. 4. Організація роботи батьківського активу
Залучити батьківський комітет класу до участі в роботі Ради
школи (за планом школи).
Робота батьківського активу:
· з підготовки Дня іменинника в класі;
· з підготовки до загальношкільної акції «Вони потребують нашої допомоги»;
зі збору бібліотеки та сувенірів воїнам підшефної військової частини до Дня захисника Вітчизни.
Організація рейду батьківського активу з метою ознайомлення із побутовими умовами учнів класу (прізвища). Запропонувати батьківському активу класу взяти участь в оформленні стенда, куточка «Гордість нашого класу» та виставки кращих робіт сімей класу.
Робота батьків класу з підготовки Дня іграшки та ігор у класі.
V. 5. Робота з асоціальними сім’ями, сім’ями «групи ризику»
Залучити батьків сімей «групи ризику» до засідання ради з профілактики правопорушень (при необхідності; за планом школи).
Організувати зустріч батьків асоціальних сімей із представником інспекції у справах неповнолітніх, із представником адміністративної комісії — при потребі.
Індивідуальні бесіди з батьками асоціальних родин, сімей «групи ризику»; відвідування вдома; консультації щодо навчання та виховання дітей.
Відвідування сімей «групи ризику», асоціальних родин. Контроль за умовами життя дітей у цих сім’ях.
Комментариев нет:
Отправить комментарий