1. Виховні заходи в школі та класі
Цикл уроків про мужність українських військових та добровольців, їх вірність присязі українському народові, готовність віддати життя за мир і спокій в Україні, а також героїзм простих українців, які допомагають забезпечувати війська захисним спорядженням, ліками, продовольством.
Місячник протипожежної безпеки:
бесіди про небезпеку ігор з вогнем;
зустрічі з працівниками служби протипожежної безпеки;
конкурс малюнків «Пожежі - ні!»;
конкурс на кращого знавця правил протипожежної безпеки.
Акція «Живи, книго!»
День людей похилого віку.
День вчителя в Україні.
Виставка творчих робіт учнів школи.
День Українського козацтва.
Гра-змагання «Марш маленьких козачат» (між командами хлопців 3-х класів).
Ранок, присвячений Дню українського козацтва «Без верби і калини нема України».
Вернісаж «Золотий листочок» (участь класу) - виставка малюнків, композицій із природного матеріалу, мозаїчних картин тощо.
Тиждень ігор та іграшки в школі:
виставка улюбленої іграшки;
робота майданчика рухливих іграшок;
конкурс мрійників «Іграшка майбутнього» (розповіді дітей);
конкурс знавців історії іграшки «Звідки прийшла іграшка»;
робота Майстерні української іграшки (залучити батьків, бабусь до роботи та проведення майстер-класу «Іграшка нашого дитинства»);
- виставка саморобних іграшок учнів та батьків класу.
Свято рідної мови.
Визволення України від німецько-фашистських загарбників (1944 р.):
День пам’яті Героїв України в школі;
розповідь учителя;
покладання квітів до могил воїнів та Монументів Слави.
Організація та проведення Дня народження учнів, які народилися у жовтні.
Виставка кращих зошитів за підсумками жовтня.
Осінні канікули.
2. Організація навчально-виховного процесу
2.1. Організація навчального процесу в класі
Відвідування групи продовженого дня:
· спостереження за роботою учнів під час самопідготовки;
· корегування розподілу їхнього часу та сил на виконання домашніх завдань;
· контроль за самостійністю виконання домашніх завдань. Виписати оцінки учнів за вересень у щоденники та в «Екран успішності».
Бесіда з учнями про навчання.
Участь класу (протягом тижня) у зрізах знань з основних навчальних предметів.
Моніторинг навчальних можливостей учнів. Складання діагностичної карти навчальних можливостей:
· вивчення результатів зрізів;
· аналіз навчання учнів за вересень.
Перевірка щоденників учнів.
Підготовка плану роботи з обдарованими дітьми класу; обговорення плану із вчителями, які працюють в класі та на методичному об’єднанні.
Бесіда про важливість навчальної праці учня.
Спостереження за виконанням домашніх завдань та роботою учнів на уроках.
Виставка кращих зошитів за жовтень.
2.2. Організація та проведення виховних заходів
Бесіди «Поважай старших людей», «Вони працювали на майбутнє» - дати завдання: розпитати старших у родині про їхню трудову діяльність.
Бесіда «Школа починається з учителя». Привітати зі святом вчителів, які працюють у класі.
Запропонувати учням взяти участь у шкільному вернісажі «Золотий листочок».
Акція «Живи, книго!» Бесіда-підсумок, подяка за участь класу у загальношкільній акції «Моя улюблена книга — шкільній бібліотеці».
Бесіда про роль телевізорів, комп’ютерів, Інтернету в житті людини, про доцільність користування технікою та про дотримання дозволеного режиму перебування учня початкової школи біля комп’ютера та телевізора.
Бесіда «Треба - можна, не можна».
Старт акції «Годівничка». Бесіда з учнями про їхню участь у заготівлі зерен, крихт хліба для підгодівлі птахів.
Дати завдання дітям обговорити з батьками оформлення схеми «дерево роду»; розпитати про традиції сім’ї.
Показати учням різні форми зображення родових схем. Бесіда «Що таке самообслуговування?»
Взяти участь у єдиному дні боротьби за мінімальне використання електроенергії.
Розповідь «Як економити електроенергію».
Бесіда-гра «Складаємо «дерево роду».
Ранок «Живи, звучи, барвиста рідна мово!»
Рейд бережливих. Перевірка активом класу стану збереження шкільних підручників; виставлення оцінок за збереження.
Бабусині посиденьки. Розповіді запрошених бабусь про ігри та давні іграшки українських дітей. Майстер-клас тю виготовленню іграшок «орігамі», витинанок, іграшок із тіста тощо.
Аналіз виконання плану роботи з класом за вересень- жовтень.
3. Заходи по фізичному загартуванню учнів, охороні життя і здоров’я дітей, по запобіганню травм та нещасних випадків. Проведення санітарно-гігієнічної освіти
3.1. Заходи по фізичному загартуванню учнів
Бесіда-поради «Як загартовувати організм».
Рухливі ігри, змагання, конкурси «Най... (сміливіший, спритніший, сильніший)» на присвоєння звання.
Гра «Сильні, сміливі, спритні».
Бесіда-порада «Користь піших переходів для організму. Як правильно організовувати піші переходи».
Рухливі ігри, конкурси, змагання на перерві.
Гра-змагання «Марш маленьких козачат».
Бесіда «Як домогтися успіхів у житті та бути здоровим». Змагання-естафета бігунів класу.
Рухливі ігри, змагання, конкурси.
Трудовий десант (толока) на пришкільній ділянці.
3.2. Заходи по охороні життя і здоров’я дітей та по запобіганню нещасних випадків серед учнів
Бесіда-нагадування правил користування електроприладами, про поведінку учнів біля трансформаторних будок, ліній електропередач, у ліфті тощо.
Бесіда з циклу «Сам удома» («Сам у місті»).
Гра-тренінг «Як правильно користуватися ножем та ножицями».
Бесіда про економне витрачання електроенергії у школі та вдома (у зв’язку зі скороченням світлового дня); про збереження тепла у приміщеннях та нагадування основних правил безпеки користування газовими та електричними приладами.
Участь учнів у проходженні профілактичних щеплень (за дозволом батьків).
Бесіда про дотримання учнями правил безпечної поведінки під час канікул:
повторення ПДР;
правил користування приладами - електричними та газовими;
нагадування основних телефонних номерів: 101 - протипожежна служба; 103 - швидка допомога; 102 - міліція та інше.
Скласти списки учнів із зазначенням їхнього перебування під час канікул.
3.3. Проведення санітарно-гігієнічної освіти
Систематично нагадувати учням про виконання ними усіх режимних моментів.
Корекція зору учнів.
Бесіда-поради стоматолога «Як доглядати за зубами».
Рейд-перевірка вмісту шкільних рюкзаків.
Постійне нагадування та роз’яснення, для чого провітрюється класне приміщення.
Бесіда про дотримання учнями режиму дня.
Розповідь про вимоги до утримання робочого місця школяра.
Бесіда про перехід на зимовий час та переведення в Україні годинникової стрілки на годину назад.
Бесіда-настанова «Як уникнути захворювання на інфекційні хвороби» та «Вимоги з дотримання особистої гігієни на канікулах».
Організація та проведення екологічного походу (на один день).
4. Індивідуальна робота
4.1. Індивідуальна робота з учнями по розвитку їх творчого потенціалу та навчальних здібностей
Підготовка групи учнів до ранку, присвяченого Міжнародному дню рідної мови.
Надання допомоги юним художникам та юним умільцям у підготовці до «Осіннього вернісажу».
Репетиція ранку, присвяченого рідній мові.
Аналіз творчих здібностей інтересів дітей класу (робота проводиться тривалий час: спостереження, бесіди, анкетування батьків, дають певні завдання).
Розробка рекомендацій для батьків щодо розвитку творчого потенціалу їхньої дитини.
Робота з учнями з підготовки Тижня ігор та розваг.
4.3. Індивідуальна робота з членами класного активу, індивідуальна робота по розвитку громадської активності дітей
Індивідуальні бесіди з учнями про поведінку, навчання, участь у громадських справах, виконання доручень. Визначення із групою активу нових громадських доручень та кандидатів - відповідальних за якусь ділянку роботи чи за певне громадське доручення.
Робота активу класу з відбору кращих учнівських зошитів на виставку (за підсумками вересня-жовтня).
Проаналізувати виконання доручень із активом класу. Індивідуальні бесіди-поради окремим учням щодо кращого ставлення до своїх обов’язків.
Рейд активу класу з перевірки збереження шкільного майна, підручників.
Індивідуальні бесіди з учнями за результатами рейду. Визначення ведучих, учасників Дня хліба.
Визначення відповідальних за окремі справи класу на листопад.
4.4. Інша робота з окремими учнями
Індивідуальні бесіди з учнями за їхніми маршрутними листами «Дорога з дому до школи» - з метою загострення їхньої уваги на небезпечні ділянки їхнього маршруту. Спостереження за окремими учнями з метою вивчення рівня їх вихованості - корекція поведінки, звернути увагу дітей та батьків на окремі моменти у поведінці.
Індивідуальні бесіди-опитування «Які у тебе є обов’язки, вдома» та «Як ти допомагаєш батькам?»
Дати завдання дітям, у яких пошкоджені підручники, відремонтувати їх під час канікул.
Привітати учнів, які народилися у жовтні.
Виписати подяку усім учням, які брали участь у громадських справах класу (записати у щоденники).
5. Робота за батьками
5.1. Робота по педагогізації батьків
Укладання, роздрукування та вклеювання у щоденники учнів пам’яток для батьків (за різними напрямками виховання дитини та роботи з нею).
Індивідуальні бесіди з батьками «Що таке батьківський авторитет та як його зберігати?»
Індивідуальні бесіди-поради батькам «Як привчати дитину до самообслуговування?»
Залучити батьків сімей, в яких спостерігаються прояви асоціальної поведінки, до відвідування консультпункту педагогічних знань з метою подолання труднощів у сімейному вихованні.
Індивідуальні бесіди-поради батькам «Як організувати змістовний відпочинок дітей на канікулах?»
Індивідуальні поради батькам щодо запобігання нещасним випадкам з дітьми під час канікул.
5.2. Робота по залученню батьків до участі у виховних заходах классу
Запросити батьків до підготовки та участі у виховних заходах класу у жовтні. Визначити відповідальних за заходи, учасників та виступаючих.
Надати їм допомогу у підготовці та участі у заходах.
Залучити групу батьків до підготовки та участі у Тижні ігор та розваг.
Запросити мам та бабусь до проведення майстер-класу по виготовленню іграшок із тіста, витинанок, інших видів української іграшки.
Визначити групу мам дня підготовки Дня хліба.
5.3. Робота батьківського комітету
Засідання батьківського комітету вирішення проблем класу.
5.4. Індивідуальна робота з батьками
Індивідуальні бесіди-консультації для батьків «Режим дня молодшого школяра».
Консультації для батьків «Про індивідуальні навчальні можливості вашої дитини».
Бесіди та виявлення батьків, які мають можливості та дадуть згоду на надання матеріальної допомоги на придбання необхідного для класу, школи.
Індивідуальні консультації для батьків за результатами зрізів знань учнів класу.
Індивідуальна бесіда з батьками, діти яких не встигають у навчанні за підсумками 6-ти тижнів навчального року. Попередити батьків про проведення щеплень дітей.
Індивідуальні бесіди-поради батькам щодо обмеження часу перебування їхніх дітей біля телевізора та комп’ютера. Індивідуальні бесіди-поради батькам, діти яких проявляють здібності при вивченні певних предметів, зацікавлення та творчість при виконанні домашніх завдань.
Запросити бажаючих батьків для прибирання приміщення класу на канікулах.
Комментариев нет:
Отправить комментарий